Στην Αιγείρα κατασκευάζονται οι σήραγγες της Ακράτας! Με όλα αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν στην περιοχή μας τα τελευταία χρόνια, μήπως θα πρέπει να διερωτηθούμε αν ζούμε την σημερινή πραγματικότητα και από λάθος μάς αγνοούν ή μήπως μας έχουν “απαγάγει” ο Πίτερ Παν και οι φίλοι του τα Χαμίνια στην παραμυθένια “Χώρα τού Ποτέ”;
Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε το γιατί η Αιγείρα στις “κοσμογονικές” πολιτικο-οικονομικές αλλαγές που συντελούνται (Σιδηρόδρομος, Αυτοκινητόδρομος, Αποχέτευση, Παραλίες) όχι μόνο αγνοείται συστηματικά, αλλά σε καίρια ζητήματα αλλάζει όνομα!
Πώς αλλιώς να αιτιολογήσουμε την προ λίγων ημερών ανάρτηση πινακίδας επί της Νέας Εθνικής Οδού (μέσα στην Αιγείρα) και απέναντι από την υπό κατασκευή σήραγγα των Μαρμάρων, η οποία μας ενημερώνει για την “κατασκευή των σηράγγων τής Ακράτας”.
-Και σιγά το πρόβλημα, θα αναλογιστεί κάποιος, έκαναν λάθος τα συνεργεία τής κατασκευάστριας εταιρείας και τοποθέτησαν την πινακίδα στον Κριό αντί για τον Κράθη ποταμό. Εδώ τον Απρίλιο του 2004 πέρασε η μελέτη για το τρένο στην Αιγείρα με το όνομα “περιοχή Δερβενίου”! και δεν ασχολήθηκε κανείς…
Αν όμως ψάξουμε στις ανακοινώσεις τού ΥΠΕΧΩΔΕ και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας θα αντιληφθούμε ότι και τώρα εδώ κάτι περίεργο έχει συμβεί.
Ο Υπουργός κ. Σουφλιάς στην ανακοίνωσή του για την έναρξη του έργου είχε αναφερθεί ρητά στα σημεία νέων χαράξεων (ονομασίες χωριών και όχι Δήμων -Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος κλπ).
Τι μεσολάβησε όμως και η Αιγείρα “απεντάχθηκε” από τον σχεδιασμό τής πλήρους παράκαμψης, σχεδιασμός που είναι σίγουρο ότι υπήρχε και τον μαρτυρούν οι τεράστιες εκτάσεις που απαλλοτριώνονται τόσο στον Κριό όσο και στον Θολοπόταμο. Στα Μαύρα Λιθάρια και στον Πλάτανο ξεκίνησε η κατασκευή διπλών σηράγγων ανόδου και καθόδου συνολικού μήκους 2,5 και 3,5 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Πλήρης παράκαμψη δηλαδή.
Στην Αιγείρα κατασκευάζεται μόνο μια σήραγγα μήκους 840 μέτρων. Πού πήγε λοιπόν η “νέα” χάραξη της Αιγείρας και γιατί διαγράφτηκε τελείως από τους χάρτες τού έργου. Ο Υπουργός δεν είχε ουδέποτε αναφερθεί στην περιοχή Ακράτας, άλλωστε στην πορεία επιλύθηκε το πρόβλημα εξόδου στον κόμβο τού Κραθίου με την κατασκευή μιας πολύ μικρής σήραγγας 300 μέτρων στη δυτική πλευρά τού Θολοπόταμου.
Κάποιοι επιτέλους πρέπει να απαιτήσουν επίσημες απαντήσεις γιατί συμβαίνουν όλα αυτά τα “περίεργα” στην Αιγείρα, εκτός αν τη θεωρούν και στην πραγματικότητα ως την φανταστική “Χώρα του Ποτέ”.