Αποκαταστάθηκαν, λίγο πριν το Πάσχα, τα προβλήματα των καθιζήσεων που είχαν δημιουργηθεί σε μεγάλο μήκος του παραλιακού δρόμου της Αιγείρας.
Άκρως επιβεβλημένη και απαραίτητη ήταν η ενέργεια αυτή του Δήμου Αιγείρας, αφού όπως είχε τονισθεί και στον “Φ” Ιανουαρίου, η όποια καθυστέρηση θα είχε αρνητικές επιπτώσεις ενόψει του ξεκινήματος της τουριστικής περιόδου.
Ήδη, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών για τη στήριξη του διαβρωμένου εδάφους με την εκσκαφή των προβληματικών σημείων του δρόμου και την απομάκρυνση των αποσαθρωμένων υλικών της προηγούμενης τσιμεντόστρωσης – ασφαλτόστρωσης της οδού.
Στα σημεία των εκσκαφών, τοποθετήθηκαν τεράστιοι ογκόλιθοι σε αρκετό βάθος, ώστε να μπορέσει να σταματήσει η περαιτέρω φυσική διάβρωση της ακτής.
Η επόμενη ενέργεια, είναι η αποκατάσταση του οδοστρώματος, που αυτή τη στιγμή παραμένει χωμάτινο.
Σε εκκρεμότητα πάντως μένει το θέμα της κατασκευής προστατευτικού τοιχίου του δρόμου, το οποίο σε αρκετά σημεία παραμένει κατεστραμμένο.
Το πρόβλημα αυτό, φυσικά, θα μπορέσει να λυθεί μόνο όταν οριστικοποιηθεί η οριοθέτηση του Αιγιαλού της Αιγείρας, για την οποία είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο φύλλο ότι βρίσκεται σε “καλό δρόμο”.
Άκρως επιβεβλημένη και απαραίτητη ήταν η ενέργεια αυτή του Δήμου Αιγείρας, αφού όπως είχε τονισθεί και στον “Φ” Ιανουαρίου, η όποια καθυστέρηση θα είχε αρνητικές επιπτώσεις ενόψει του ξεκινήματος της τουριστικής περιόδου.
Ήδη, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών για τη στήριξη του διαβρωμένου εδάφους με την εκσκαφή των προβληματικών σημείων του δρόμου και την απομάκρυνση των αποσαθρωμένων υλικών της προηγούμενης τσιμεντόστρωσης – ασφαλτόστρωσης της οδού.
Στα σημεία των εκσκαφών, τοποθετήθηκαν τεράστιοι ογκόλιθοι σε αρκετό βάθος, ώστε να μπορέσει να σταματήσει η περαιτέρω φυσική διάβρωση της ακτής.
Η επόμενη ενέργεια, είναι η αποκατάσταση του οδοστρώματος, που αυτή τη στιγμή παραμένει χωμάτινο.
Σε εκκρεμότητα πάντως μένει το θέμα της κατασκευής προστατευτικού τοιχίου του δρόμου, το οποίο σε αρκετά σημεία παραμένει κατεστραμμένο.
Το πρόβλημα αυτό, φυσικά, θα μπορέσει να λυθεί μόνο όταν οριστικοποιηθεί η οριοθέτηση του Αιγιαλού της Αιγείρας, για την οποία είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο φύλλο ότι βρίσκεται σε “καλό δρόμο”.