ΧΥΤΑ ΑΧΑΙΑΣ
▼
φωτογραφιες
▼
24.8.17
11.8.17
Με τροπολογία, οι επιχειρηματίες θα τοποθετούν πλωτό φράγμα για "τσούχτρες"...
Ανακοίνωση Σ.Π.Ο.Α.Κ. «Ο ΑΡΙΩΝ»
«Ψήφιση τροπολογίας για την τοποθέτηση πλωτών φραγμάτων (δίχτυ) για την προστασία των λουομένων από τις μέδουσες, ανεξαρτήτως αν οι περιοχές είναι πολυσύχναστες ή μη»
Η συγκεκριμένη τροπολογία δίνει την δυνατότητα “πρόσκαιρης χρήσης (μέχρι 3 μήνες) προστατευτικών διχτύων για την προστασία των λουομένων από τις μέδουσες, ανεξαρτήτως αν οι περιοχές είναι χαρακτηρισμένες ως πολυσύχναστες ή μη”.
Η συγκεκριμένη τροπολογία δίνει την δυνατότητα “πρόσκαιρης χρήσης (μέχρι 3 μήνες) προστατευτικών διχτύων για την προστασία των λουομένων από τις μέδουσες, ανεξαρτήτως αν οι περιοχές είναι χαρακτηρισμένες ως πολυσύχναστες ή μη”.
Ο Στέφανος Κορκολής για το Αρχαίο Θέατρο Αιγείρας
Η ανάρτηση του Στέφανου Κορκολή για την μουσική παράσταση..
«Είναι τόσο δύσκολη η πρόσβαση, που μόνο αν ξέρεις τι πας ν’ ακούσεις, μπαίνεις στη διαδικασία να πας...»
«Είναι τόσο δύσκολη η πρόσβαση, που μόνο αν ξέρεις τι πας ν’ ακούσεις, μπαίνεις στη διαδικασία να πας...»
«Στη μέση του πουθενά, σ’ ένα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ αρχαίο θέατρο, αυτό της Αιγειρας, είχαμε την τιμή να εγκαινιάσουμε την ΠΡΩΤΗ μουσική παράσταση (θεατρικές έχουν γίνει στο παρελθόν, μουσικές όχι) και πόσο πιο μεγάλη η χαρά, όταν τα «εγκαίνια» έγιναν με τις νότες του οικουμενικού μας Μίκη.
6.8.17
ΕΡΓΟΣΕ. Έξι χρόνια για Ψαθόπυργος - Ρίο !
Τρία χρόνια περίπου μετά από τη δημοπράτηση τμήματος 10.5 χιλμ σιδηροτροχιών και αφού πέρασε από σαράντα κύματα δικαστικών περιπετειών δόθηκε τελικά σε ιταλική εταιρία το τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο. Κυριολεκτικά με το "μαχαίρι στο λαιμό" η ΕΡΓΟΣΕ το μεσημέρι της Παρασκευής 6-8-17 υπέγραψε τη σύμβαση με τη προοπτική το το καλοκαίρι του 2020 το τρένο να φτάσει στα Μποζαΐτικα...
Το "διαχρονικά" επίκαιρο άρθρο!
Το "διαχρονικά" επίκαιρο άρθρο!
1.8.17
Οι μέδουσες, ο Κορινθιακός και το ΝΑΤΟΥΡΑ ..
Το πρόβλημα των μεδουσών αποτελεί οικολογικό και περιβαλλοντικό ζήτημα, το οποίο συνδέεται ταυτόχρονα με την κλιματική αλλαγή, τη θερμοκρασία των θαλασσών και τα θαλάσσια ρεύματα, αλλά και την υπερ-αλίευση και τη θαλάσσια ρύπανση. Επιδρά όμως σε σημαντικό βαθμό στην οικονομική και αναπτυξιακή δραστηριότητα και στην οικολογική ισορροπία του Κόλπου.