Μία διεθνής διάκριση είναι ήδη στα χέρια της Ολυμπίας
Οδού Α.Ε. Σύμφωνα με πολύ ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com πριν από
περίπου 10 μέρες ανακοινώθηκε ότι είναι ανάμεσα στις 5 φιναλίστ για το Μέγα
Βραβείο του "εξοχότερου επιτεύγματος έργου πολιτικού μηχανικού" (OCEA-outstanding
civil engineering achievement) για το 2019 της ASCE (American Society
of Civil Engineers).
ΧΥΤΑ ΑΧΑΙΑΣ
▼
φωτογραφιες
▼
5.11.18
22.10.18
Παράταση βιντζότρατας στον Κορινθιακό από την επιτροπή Αλιείας
Η
ΒΙΝΤΖΟΤΡΑΤΑ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ
Καταγγελία τής ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ
ΚΟΛΠΟΥ "Η ΑΛΚΥΩΝ"
ΑΙΓΙΟ 23/10/2018
Η απόφαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
(ΥΠΑΑΤ) για τα «πρόσθετα εθνικά διαχειριστικά μέτρα για την αλιεία με το
εργαλείο γρίπος που σύρεται από σκάφος ή βιντζότρατα, ετήσιας ισχύος». ΦΕΚ Β΄
4421/2018, είναι η συνέχεια προηγούμενης
απόφασής του, όπου μετά από 2 χρόνια «πειραματικής αλιείας» έτσι βαφτίστηκε
η εκκαθάριση των ακτών στον Ελλαδικό χώρο, εστάλησαν τα αποτελέσματα αυτής στην
Ευρωπαϊκή επιτροπή Αλιείας για τον καθορισμό των επόμενων βημάτων για την
βιωσιμότητα του αλιευτικού εργαλείου της βιντζότρατας.
19.10.18
"Έρχονται" Αντιπλημμυρικά έργα στα ποτάμια...
18-10-2018- Οριστικοποιήθηκε η χρηματοδότηση ανακοίνωσε η Π.Δ.Ε.
-8-8-2018 Έργα συντήρησης και αποκατάστασης αντιπλημμυρικών έργων σε Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα και Ηλεία ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας.
Κριός, Λαδοπόταμος, Βουραϊκός, Κράθις, Κερυνίτης, Σελινούντας, Μεγανίτης, Μιλιαγκός, Μανεσέικος,Φοίνικας, Βολιναίος, Ροδινής
22.9.18
Και πάλι... στην τελική ευθεία, η δημοπράτηση ηλεκτροκίνησης έως Αίγιο !
Mήκος τμήματος: 71 χλμ
Kόστος έργου: 920 εκ. ευρώ
Έναρξη κατασκευής: 2006 -Ολοκλήρωση έργου: 2019
Tαχύτητα μελέτης: 200 χλμ/ώρα για Κιάτο - Λυκοποριά
και 150 χλμ/ώρα για Λυκοποριά - Ροδοδάφνη...
---------------,-,-,-,-,
Προχωρά ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η ΤΕΡΝΑ οριστικοποιόντας την αναδοχή του έργου στην ΑΚΤΩΡ. Τώρα, η επόμενη κίνηση είναι να πάει η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, να παρουσιαστεί στη Βουλή και να υπογραφεί, πιθανότατα προς το τέλος του έτους...
Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι 30 μήνες (χωρίς δικαίωμα παράτασης) πράγμα που σημαίνει πως αν το έργο υπογραφεί και ξεκινήσει μέσα στο 2018 θα προλάβει να ολοκληρωθεί το 2021. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.
31.7.18
Η Αιγιαλεία «έχασε» τις γαλάζιες σημαίες !
Οι αξιολογητές της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης και διεθνείς αξιολογητές που έκαναν απροειδοποίητες επισκέψεις, διαπίστωσαν σοβαρές ελλείψεις στην επιβεβλημένη τήρηση των κριτηρίων που αφορούσαν συγκεκριμένα σε: παροχή υπηρεσιών προς τους λουόμενους και επισκέπτες, καθαριότητα, ορθή πληροφόρηση, ασφάλεια λουομένων και επισκεπτών και δράσεις προστασίας περιβάλλοντος ακτής και παράκτιου χώρου.
Σύμφωνα με τα κριτήρια του Προγράμματος, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος αποφάσισαν, κατά τα προβλεπόμενα, να αποσύρουν τις βραβεύσεις για να διαφυλαχθεί το κύρος και η αξιοπιστία του θεσμού.
Οι ακτές, οι οποίες αποσύρονται είναι οι εξής:
17.7.18
Ανησυχητικά τα στοιχεία έρευνας για την οδική ασφάλεια στη Δυτική Ελλάδα
Αναβάθμιση και βελτίωση της παλαιάς εθνικής οδού από Πάτρα έως Αίγιο... |
Ανησυχητικά ήταν τα στοιχεία για τις αιτίες πρόκλησης τροχαίων δυστυχημάτων, αλλά και για την οδική συμπεριφορά μας, που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» (ΙΟΑΣ) σε συνεργασία με την ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ., όπως παρουσιάστηκαν από τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Γεώργιο Τσόγκα, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018...
10.7.18
Εξαντλούνται τα «περιθώρια»... Σε έξι μήνες πρέπει το τρένο να σφυρίξει στο Αίγιο !
Ένα ακόμη επίκαιρο και σημαντικό ρεπορτάζ, τού Νίκου Καραγιάννη, για την παθογένεια των σιδηροδρομικών έργων στη Βόρεια Πελοπόννησο, έρχεται να επιβεβαιώσει πλήρως το προ τριετίας "προφητικό" άρθρο τού aigeira.gr, με τίτλο Αθήνα - Πάτρα, με τρένο: 25 χρόνια, για «στρώσιμο» σιδηροτροχιών…, όπου περιγράφεται η περιπέτεια ενός έργου το οποίο θα χρειαστεί ένα τέταρτο τού αιώνα για να ολοκληρωθεί και καταλήγει: Η συνέχεια του παρόντος όταν, (κάποια στιγμή προς τα τέλη του 2018 ευχόμαστε…) θα αποβιβαστούμε στο σταθμό του Αιγίου…
.................................................................
«Η ανατομία των Σιδηροδρομικών έργων στη γραμμή Κιάτο-ΠάτραΤου Νίκου Καραγιάννη - ypodomes.com
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Πάτρα θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον. Πρόκειται για ένα τμήμα που δυστυχώς (και ατυχώς) η γραμμή διακόπηκε κόβωντας το τρένο από τη Βόρεια Πελοπόννησο και τα μεγάλα αστικά κέντρα και ειδικά την Πάτρα.
4.7.18
Νέες αναθεωρήσεις χρονοδιαγράμματος, στα ΕΡΓαΟΣΕ Κιάτου - Αιγίου...
Μεγάλη ανατροπή είχαμε στο διαγωνισμό για το μεγάλο έργο ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο) έργο που ολοκληρώνει την αναβάθμιση της νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μήκους 71χλμ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Νίκου Καραγιάννη (ypodomes.com), η Επιτροπή διαγωνισμού αποφάσισε την έκπτωση της αρχικής μειοδότριας ΑΚΤΩΡ και την ανάδειξη ως προσωρινής αναδόχου της δεύτερης κατα σειρά μειοδόοτριας ΤΕΡΝΑ.
17 ΦΕΒ 2018. Ηλεκτροκίνηση πριν το 2022 έως Ροδοδάφνη, εφόσον δεν υπάρξουν εμπλοκές λόγω ενστάσεων
17 ΦΕΒ 2018. Ηλεκτροκίνηση πριν το 2022 έως Ροδοδάφνη, εφόσον δεν υπάρξουν εμπλοκές λόγω ενστάσεων
3.7.18
Ολοκληρώθηκε η Εκστρατεία: Όχι Πλαστική Σακούλα στον Κορινθιακό…
Εκστρατεία του Σ.Π.Ο.Α.Κ. «Πλαστική Σακούλα στον Κορινθιακό; Όχι Ευχαριστώ!»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι δράσεις της εκστρατείας «Πλαστική
Σακούλα στον Κορινθιακό; Όχι Ευχαριστώ!», για τη μείωση της χρήσης πλαστικής
σακούλας στον Κορινθιακό Κόλπο. Η εκστρατεία ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2016 και
ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2018. Υλοποιήθηκε από το ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ (Σ.Π.Ο.Α.Κ.) «Ο ΑΡΙΩΝ» σε
συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης.
29.6.18
Απάντηση Επίτροπου περιβάλλοντος για ΚΑΚΗ ΧΟΥΝΗ...
Carmenu Vella:
"υπεύθυνες για τον έλεγχο,
είναι οι εθνικές διοικητικές αρχές..." |
Οι ειδικά διευθετημένοι χώροι υγειονομικής ταφής συμμορφώνονται με τις νομικές και τεχνικές απαιτήσεις που ορίζονται στην οδηγία 1999/31/ΕΚ περί υγειονομικής ταφής των αποβλήτων.
Σύμφωνα με το άρθρο 8 της εν λόγω οδηγίας, οι αρμόδιες αρχές εκδίδουν άδεια για τη λειτουργία του χώρου υγειονομικής ταφής μόνο όταν ο χώρος συμμορφώνεται με τις εν λόγω απαιτήσεις. Η αυστηρή εφαρμογή της οδηγίας αποτελεί εγγύηση για την προστασία της υγείας του ανθρώπου και του περιβάλλοντος.
31.5.18
Ακυρώθηκε η κατασκευή τού φράγματος για μέδουσες...
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ (Σ.Π.Ο.Α.Κ.) «Ο ΑΡΙΩΝ»
Αίγιο, 30 Μαΐου 2018
«Τo "τέρας" της γραφειοκρατίας, διοικητικές αγκυλώσεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες οδήγησαν στην ακύρωση της εγκατάστασης του πιλοτικού πλωτού φράγματος για την
προστασία από τις μέδουσες, στην Αλυκή – Βοιωτίας»
Ακυρώθηκε η εγκατάσταση του πιλοτικού πλωτού φράγματος για την προστασία από τις μέδουσες, που είχε προσφερθεί προς το Σ.Π.Ο.Α.Κ. από κατασκευαστική εταιρεία του είδους και για το οποίο είχε αναλάβει την ευθύνη αδειοδότησης, εγκατάστασης και συντήρησης ο Οικιστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος "Αργώ" στην παραλία της Αλυκής – Βοιωτίας.
Αίγιο, 30 Μαΐου 2018
«Τo "τέρας" της γραφειοκρατίας, διοικητικές αγκυλώσεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες οδήγησαν στην ακύρωση της εγκατάστασης του πιλοτικού πλωτού φράγματος για την
προστασία από τις μέδουσες, στην Αλυκή – Βοιωτίας»
Ακυρώθηκε η εγκατάσταση του πιλοτικού πλωτού φράγματος για την προστασία από τις μέδουσες, που είχε προσφερθεί προς το Σ.Π.Ο.Α.Κ. από κατασκευαστική εταιρεία του είδους και για το οποίο είχε αναλάβει την ευθύνη αδειοδότησης, εγκατάστασης και συντήρησης ο Οικιστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος "Αργώ" στην παραλία της Αλυκής – Βοιωτίας.
27.5.18
Ο Ιταλός Φερντινάρντο Μποέρο, αναλύει το θέμα των "Ελληνικών" μεδουσών...
O καθηγητής θαλάσσιας βιολογίας και ζωολογίας, του Πανεπιστημίου του Σαλέντο, Φερντινάρντο Μποέρο, σε συνέντευξή του στο zougla.gr, υποστηρίζει πως οι μέδουσες κάποια στιγμή μελλοντικά είναι πολύ πιθανό να αντικαταστήσουν τα ψάρια.
Διακεκριμένος επιστήμονας παγκοσμίου φήμης, μελετάει τους θαλάσσιους οργανισμούς πολλά χρόνια. Για τις επιστημονικές του έρευνες έχει βραβευθεί. Παράλληλα είναι και βασικός συνεργάτης του ιταλικού ΕΛΚΕΘΕ (Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών).
Μιλώντας για το πρόβλημα με τις μέδουσες που αντιμετωπίζει η χώρα μας τα τελευταία δύο χρόνια δίνει τη δική του εξήγηση ενώ αποκαλύπτει μεταξύ άλλων πως τη δεκαετία του 1980 η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με μια παρόμοια επιδρομή.
Διακεκριμένος επιστήμονας παγκοσμίου φήμης, μελετάει τους θαλάσσιους οργανισμούς πολλά χρόνια. Για τις επιστημονικές του έρευνες έχει βραβευθεί. Παράλληλα είναι και βασικός συνεργάτης του ιταλικού ΕΛΚΕΘΕ (Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών).
Μιλώντας για το πρόβλημα με τις μέδουσες που αντιμετωπίζει η χώρα μας τα τελευταία δύο χρόνια δίνει τη δική του εξήγηση ενώ αποκαλύπτει μεταξύ άλλων πως τη δεκαετία του 1980 η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με μια παρόμοια επιδρομή.
Ακολουθεί η συνέντευξη η οποία έγινε στα ιταλικά:
26.5.18
Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο για τον Κορινθιακό…
Ο Κορινθιακός Κόλπος
ανακηρύχθηκε περιοχή ΙΜΜΑ (Σημαντική περιοχή για τα θαλάσσια θηλαστικά) από την
Παγκόσμια Ένωση για την Προστασία της Φύσης IUCN
Πηγη: petrosdiver.blogspot.gr - Petros Vergos
Μετά
την ένταξη ολόκληρου του Κορινθιακού στο Δίκτυο Natura 2000, με το
νόμο 4519/2018, μια νέα, διεθνής, εξέλιξη έρχεται να καταδείξει την μεγάλη του
οικολογική αξία και να ενισχύσει τις ελπίδες για την ορθολογική διαχείρισή του:
η ένταξή του στις περιοχές ΙΜΜΑ (Σημαντικές περιοχές για τα θαλάσσια θηλαστικά)
από την Παγκόσμια Ένωση για την Προστασία της Φύσης IUCN.
22.5.18
Υπουργός Σωκράτης Φάμελλος: Ο ΧΥΤΑ Αιγείρας εξυπηρετεί το ∆ήµο Αιγιάλειας
Αν δεν θεωρηθεί ως “τυπογραφικό λάθος”, στην απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, όπου λέει μεταξύ άλλων, ότι «Ο ΧΥΤΑ Αιγείρας εξυπηρετεί το Δήµο Αιγιάλειας, στο Τοπικό Σχέδιο ∆ιαχείρισης Αποβλήτων των ∆ήµων Αιγιάλειας – Καλαβρύτων αναφέρεται ότι ο ΧΥΤΑ Αιγείρας παρουσιάζει ορισμένες ελλείψεις και δυσλειτουργίες, οι οποίες θα πρέπει να αποκατασταθούν για τη βελτιστοποίηση των περιβαλλοντικών συνθηκών της περιοχής και τη λειτουργία του χώρου, µε βάση όσα ορίζει η Εθνική νομοθεσία …», τότε έχουμε νέα δεδομένα στην Διαχείριση των Απορριμμάτων.
Αν ανατρέξουμε και παρακάτω στο έγγραφο που αναφέρει ότι, «Επιπλέον προβλέπεται η κατασκευή και λειτουργία του ΧΥΤΑ Συµπολιτείας (Παπανικολού) ο οποίος θα εξυπηρετεί το ∆ήµο Καλαβρύτων καθώς και τις ∆ηµοτικές ενότητες Αιγίου, Ερινεού και Συµπολιτείας του ∆ήµου Αιγιάλειας…», ίσως κάποιος να καταλήξει στο συμπέρασμα: ΚΑΚΗ ΧΟΥΝΗ για όλη την Αιγιάλεια έως την ολοκλήρωση της ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΥ...
ΙΔΩΜΕΝ.
Αν ανατρέξουμε και παρακάτω στο έγγραφο που αναφέρει ότι, «Επιπλέον προβλέπεται η κατασκευή και λειτουργία του ΧΥΤΑ Συµπολιτείας (Παπανικολού) ο οποίος θα εξυπηρετεί το ∆ήµο Καλαβρύτων καθώς και τις ∆ηµοτικές ενότητες Αιγίου, Ερινεού και Συµπολιτείας του ∆ήµου Αιγιάλειας…», ίσως κάποιος να καταλήξει στο συμπέρασμα: ΚΑΚΗ ΧΟΥΝΗ για όλη την Αιγιάλεια έως την ολοκλήρωση της ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΥ...
ΙΔΩΜΕΝ.
10.5.18
Στην Κομισιόν το θέμα ΧΥΤΑ Ανατολικής Αιγιαλείας (Κακή Χούνη)
Ο ευρωβουλευτής τής
ΛΑ.Ε., Νίκος Χουντής προς Κομισιόν: «Κλείστε τώρα τον ΧΥΤΑ Αιγείρας. Είναι επικίνδυνος για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον»!
10.05.2018. Τους κινδύνους που εγκυμονεί για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον, η συνεχιζόμενη λειτουργία του ΧΥΤΑ
Αιγείρας, στην περιοχή της Ανατολικής Αιγιαλείας, φέρνει με ερώτησή του προς την Κομισιόν, ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, Νίκος Χουντής,
9.5.18
Κορινθιακός κόλπος: 22 Γαλάζιες Σημαίες το 2018
Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος “Γαλάζια Σημαία” στη χώρα μας, οι βραβεύσεις ακτών και μαρινών. Με 519 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα κατέχει την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 47 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, στο σύνολο των 47 χωρών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, η Ελλάδα κατείχε το 12% των συνολικών βραβεύσεων. Πρώτη στην Ελλάδα αναδείχθηκε φέτος, με 89 σημαίες, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής. Η Διεθνής Επιτροπή βράβευσε φέτος 3.687 ακτές, 679 μαρίνες και 55 σκάφη αειφόρου τουρισμού σε όλο τον κόσμο.
7.5.18
Ολυμπία Οδός: Φωτιά σε Ι.Χ. στη γέφυρα Κριού Αιγείρας
Στις 11 το πρωί τής Δευτέρας 7 Μαΐου, μικρό επιβατικό αυτοκίνητου που κατευθυνόταν προς Πάτρα, λίγα μέτρα πριν τη γέφυρα Κριού ποταμού στην Αιγείρα τυλίχτηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.
Ευτυχώς οι επιβάτες του το εγκατέλειψαν έγκαιρα πριν επεκταθεί η πυρκαγιά.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο όχημα είχε ως καύσιμο υγραέριο.
Ευτυχώς οι επιβάτες του το εγκατέλειψαν έγκαιρα πριν επεκταθεί η πυρκαγιά.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο όχημα είχε ως καύσιμο υγραέριο.
6.5.18
Σημαντικό αφιέρωμα, στη “δική μας” Ειρήνη Παγώνη, με αφορμή τη νέα έκθεσή της
ΠΗΓΗ: nuxtoskopio.blogspot.gr (αποσπάσματα) |
Η ίδια η εικαστικός σχετικά με το θέμα της έκθεσής της σημειώνει:
«Η πρώτη γνωστή πρόταση για την θεώρηση της τυχαιότητας με όρους πολυπλοκότητας έγινε γνωστή από τον Λάιμπνιτς σε ένα ασαφές έγγραφο του 17ου αιώνα που αποκαλύφθηκε μετά τον θάνατό του. Ο Λάιμπνιτς αναρωτήθηκε πως μπορεί κανείς να γνωρίζει αν ένα σύνολο σημείων σε ένα χαρτί επιλέχθηκαν τυχαία.(π.χ. πιτσιλώντας)
3.5.18
Ανακοίνωση φορέων Αιγιαλείας για συλλαλητήριο με θέμα τα σκουπίδια
Μετά το έγκλημα που έχει συντελεστεί στο ΧΥΤΑ Αιγείρας και το οριακό σημείο στο οποίο έχει περιέλθει η κοινωνία της Αιγιάλειας, τη Δευτέρα 30 /4 συγκλήθηκε σύσκεψη φορέων της Αιγιάλειας, στην οποία αποφασίστηκε η οργάνωση και διενέργεια συλλαλητηρίου τη Δευτέρα 7 Μαΐου 12 μ.μ. στην Πλατεία Αγ. Λαύρας, προκειμένου να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας ως πολίτες και να διεκδικήσουμε την άμεση αποκομιδή των σκουπιδιών σε πρώτη φάση και την εξεύρεση τρόπου διαχείρισης σε μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βάση.
25.4.18
Τοποθέτηση 200 μέτρα φράγματος για τις μέδουσες στην Αλυκή Βοιωτίας
Τοποθέτηση πιλοτικού πλωτού φράγματος για την προστασία των λουομένων από τις μέδουσες
Με την εμπειρία των δύο προηγούμενων ετών και με αδυναμία πρόβλεψης από επιστημονικής πλευράς, για το τι θα αντιμετωπίσουμε κατά την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο, ως προς το έκτακτο φαινόμενο της εμφάνισης μεδουσών στον Κορινθιακό Κόλπο, με στόχο πάντα την προστασία των λουομένων, αλλά και των επιχειρήσεων τουριστικού ενδιαφέροντος που δραστηριοποιούνται στις παραλίες του Κορινθιακού, προχωρούμε στην τοποθέτηση πλωτού φράγματος σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 19 του Ν.4519/2018.
20.4.18
Νέα παρέμβαση Ιατρικού Συλλόγου για ΧΥΤΑ
Ο Ιατρικός Σύλλογος Αιγίου έχει εκδώσει 2 δελτία τύπου το τελευταίο διάστημα σχετικά με τη διαχείριση των απορριμμάτων. Το πρώτο με αρ. πρωτ. 17595/17.11.17 και θέμα ΧΥΤΑ Αιγείρας και το δεύτερο με αρ. πρωτ. 17669/19.3.18 και θέμα Ώρα μηδέν για τα απορρίμματα της Αιγιάλειας.
Επανερχόμαστε γιατί αν και έχουν κινητοποιηθεί ως ένα βαθμό, ο Δήμος Αιγιάλειας, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων Υπουργείου Εσωτερικών, η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Υπουργός Εσωτερικών, καθώς και πλήθος άλλων κυβερνητικών παραγόντων φορέων συλλογικοτήτων κ.α., λύση βιώσιμη μακροπρόθεσμη σύγχρονη και με περιβαλλοντολογικούς όρους, δεν φαίνεται στον ορίζοντα.3.4.18
Ξαφνική τροπή με τα σκουπίδια.. ;
Έκτακτο-Αχαΐα: Ξαφνική τροπή με τα σκουπίδια της Αιγιάλειας
Ποικίλες ερμηνείες προκάλεσε η απόφαση του δημάρχου Αιγιάλειας Θ. Παναγόπουλου, ακολουθώντας το γράμμα του νόμου, να συγκαλέσει τη 4η Διαχειριστική Επιτροπή, ζητώντας απόφαση για χρήση και ταχεία λειτουργία και του ΧΥΤΑ Αιγείρας, όπως ακριβώς αναφέρει η απόφαση του γ.γ της Αποκεντρωμένης, ως υποχρέωση δηλαδή του Δήμου, παρότι οι κάτοικοι της αν. Αιγιάλειας, ζητούν το κλείσιμό του.
ΠΗΓΗ -pelop.gr 3/4/2018 - [21:42]
30.3.18
Είναι δύσκολο να υποδειχθούν λύσεις, για το φαινόμενο των μεδουσών...
Ενδιαφέροντα στοιχεία για το φαινόμενο των μεδουσών στην ενημερωτική ημερίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
Την έλλειψη επαρκών δεδομένων, από τη μελέτη των οποίων
μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα,
για τα αίτια του πολλαπλασιασμού του
πληθυσμού των μεδουσών σε Κορινθιακό και Πατραϊκό, ανέδειξαν οι επιστήμονες που
ήταν εισηγητές στην ενημερωτική ημερίδα
που διοργάνωσε σήμερα Παρασκευή
30 Μαρτίου 2018, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Ιδιαίτερα επισημάνθηκε ότι από τη στιγμή που δεν προσδιορίζονται
επακριβώς τα αίτια, είναι δύσκολο να υποδειχθούν λύσεις.
23.3.18
ΕΡΓΟΣΕ: Χρονοδιάγραμμα λειτουργίας, Κιάτο - Αίγιο
Πρόκειται για ένα τμήμα που δυστυχώς (και ατυχώς) η γραμμή διακόπηκε κόβωντας το τρένο από τη Βόρεια Πελοπόννησο και τα μεγάλα αστικά κέντρα και ειδικά την Πάτρα.
Σήμερα, 10 χρόνια μετά από αυτή την απόφαση η γραμμή εξακολουθεί να μη λειτουργει το τμήμα αυτό των 100χλμ. Αυτό βέβαια πρόκειται να αλλάξει μιας και φέτος ένα μεγάλο τμήμα 71χλμ θα δοθεί στην κυκλοφορία και το μοντέρνο τρένο θα φτάσει μέχρι το Αίγιο. Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com το έργο έχει πάρει παράταση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 και γίνεται αγώνας δρόμου για να ολοκληρωθεί και παραδοθεί. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να ξεκινήσουν τα εμπορικά δρομολόγια που επιτέλους θα συνδέσουν την Αχαϊα με την Αθήνα... Τού Νίκου Καραγιάννη
Σήμερα, 10 χρόνια μετά από αυτή την απόφαση η γραμμή εξακολουθεί να μη λειτουργει το τμήμα αυτό των 100χλμ. Αυτό βέβαια πρόκειται να αλλάξει μιας και φέτος ένα μεγάλο τμήμα 71χλμ θα δοθεί στην κυκλοφορία και το μοντέρνο τρένο θα φτάσει μέχρι το Αίγιο. Σύμφωνα με πηγές του ypodomes.com το έργο έχει πάρει παράταση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 και γίνεται αγώνας δρόμου για να ολοκληρωθεί και παραδοθεί. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να ξεκινήσουν τα εμπορικά δρομολόγια που επιτέλους θα συνδέσουν την Αχαϊα με την Αθήνα... Τού Νίκου Καραγιάννη
22.3.18
Απόφαση: να παραμείνει κλειστός ο ΧΥΤΑ Ανατολικής Αιγιαλείας
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΑΣΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΨΗΦΙΖΟΥΝ
Πηγή Proti online
Πηγή Proti online
Στην χειρότερη… πληγή της Αιγιάλειας τα τελευταία χρόνια έχουν εξελιχθεί τα σκουπίδια. Το πρόβλημα έχει προκαλέσει αδιέξοδο στην δημοτική αρχή, ατελείωτες ώρες… σκοπιάς για τους κατοίκους της Αιγείρας, αγανάκτηση στους πολίτες, κίνδυνο για την δημόσια υγεία και κλυδωνισμούς στην δημοτική ομάδα της πλειοψηφίας, προκαλώντας μεγάλες ανατροπές.
20.3.18
ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΓΙΟΥ: ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
Αίγιο 19.3.18
ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΓΙΟΥ
Φεϊζοπούλου 8, Τηλ.
26910 28061 email: isaigiou@gmail.com
Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου και απειλείται η δημόσια υγεία.
Από τη μία έχουμε τον ΧΥΤΑ της Αιγείρας υπερκορεσμένο, επικίνδυνο να καταρρεύσει, με τεράστια προβλήματα φθοράς των
γαιοϋφασμάτων, με υπερπλήρωση της δεξαμενής υπερχείλισης, με προβλήματα
λειτουργίας του βιολογικού, με διαφυγή στο περιβάλλον του βιοαερίου, που σωστά
απέκτησε πανελλήνια προβολή από τα ΜΜΕ και που δυστυχώς δεν έγιναν κάποιες
εργασίες για τη βελτίωση της ήδη υπάρχουσας κατάστασης.
17.3.18
Παράδειγμα προς μίμηση: Αντιδιαβρωτικά έργα στην αντίπερα του Κορινθιακού όχθη...
Και ενώ η Αιγιαλεία εξακολουθεί να "κοιμάται", μια πολύ ενδιαφέρουσα είδηση διαβάζουμε για την αποκατάσταση των ζημιών που έχουν υποστεί οι παραλίες της Ερατεινής από το πρόβλημα της διάβρωσης:
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018 "DORIDA news"
Αντίστροφη μέτρηση για αποκατάσταση των ζημιών στην Παραλία Τολοφώνας Αντίστροφη μέτρηση επιτέλους για το “γεφύρι της Άρτας”… στη Δωρίδα μετά από 20 χρόνια ! Πρόκειται για την αποκατάσταση των ζημιών στην παραλία της Τολοφώνας. Το έργο προκηρύχθηκε έναντι προϋπολογισμού 800.000 ευρώ και σήμερα μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρεία «ΑΧΑΪΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ».
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018 "DORIDA news"
Αντίστροφη μέτρηση για αποκατάσταση των ζημιών στην Παραλία Τολοφώνας Αντίστροφη μέτρηση επιτέλους για το “γεφύρι της Άρτας”… στη Δωρίδα μετά από 20 χρόνια ! Πρόκειται για την αποκατάσταση των ζημιών στην παραλία της Τολοφώνας. Το έργο προκηρύχθηκε έναντι προϋπολογισμού 800.000 ευρώ και σήμερα μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρεία «ΑΧΑΪΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ».
14.3.18
Το πρόβλημα των μεδουσών, θέμα ημερίδας στην Πάτρα
Ενημερωτική ημερίδα για το φαινόμενο των μεδουσών
διοργανώνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
Ημερίδα για το φαινόμενο των μεδουσών θα διοργανώσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018, στο πλαίσιο ενημέρωσης των πολιτών.
Ειδικοί επιστήμονες από το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το ΑΤΕΙ, θα αναλύσουν κάθε πτυχή του φαινομένου σε εμπλεκόμενους φορείς, επαγγελματίες, αλλά και πολίτες.
13.3.18
Σημαντικά συμπεράσματα για τον Κορινθιακό, στο Λουτράκι
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ, 8 - 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΓΙΑ ΤΗΝ
"ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ"
-Απαιτείται η εξέταση του
Κορινθιακού Κόλπου ως ενιαίο οικοσύστημα και προκύπτει η ανάγκη κατάρτισης
μελέτης θαλάσσιου και χερσαίου χωροταξικού σχεδιασμού-...
Με επιτυχία
πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη και την Παρασκευή 8 και 9 Μαρτίου 2018, στο "Αλεξάνδρειο
Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου" η Διημερίδα του Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε συνδιοργάνωση
με τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων, τις τρεις (3) Περιφέρειες (Αττικής,
Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας) και τα οικολογικά κινήματα ΑΛΚΥΩΝ και ΠΑΝΔΟΙΚΟ, με
θέμα: "Προστασία και Ανάπτυξη του Κορινθιακού Κόλπου".
6.3.18
Πλήρης λειτουργία Κόμβου Ρίου και τέλος Μαρτίου η συνολική παράδοση της Ολυμπίας Οδού
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Κόμβου Ρίου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου και είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία και οι οκτώ κατευθύνσεις του. Σημειώνεται πως ο Κόμβος Ρίου είναι ένα ιδιαιτέρως πολύπλοκο τεχνικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει τρεις άνω διαβάσεις, έξι κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου- εξόδου. Εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί κατ΄ελάχιστο 20.000 οχήματα καθημερινά.
Τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων Ολυμπίας Οδού
Από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 7 προς Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018 αναπροσαρμόζονται τα διόδια βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2017.
Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0,10€ και αφορά κυρίως τις κατηγορίες 3 και 4 (οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ. και οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20μ.)
Σημειώνεται πως κάθε χρόνο η τιμαριθμική αναπροσαρμογή γίνεται στο τέλος του έτους, αλλά ειδικά φέτος πραγματοποιείται με δίμηνη καθυστέρηση προκειμένου να ενσωματώσει και την ολοκλήρωση των εργασιών στον Κόμβο Ρίου.
Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0,10€ και αφορά κυρίως τις κατηγορίες 3 και 4 (οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ. και οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20μ.)
Σημειώνεται πως κάθε χρόνο η τιμαριθμική αναπροσαρμογή γίνεται στο τέλος του έτους, αλλά ειδικά φέτος πραγματοποιείται με δίμηνη καθυστέρηση προκειμένου να ενσωματώσει και την ολοκλήρωση των εργασιών στον Κόμβο Ρίου.
1.3.18
Εκδήλωση: "οι πρώτες τουφεκιές στο Αγρίδι..."
Τη φετινή χρονιά
συμπληρώνονται 196 χρόνια από τις ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ στις ΠΟΡΤΕΣ
ΑΓΡΙΔΙΟΥ στις 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 της ιστορικής Νωνάκριδας. Στο ταπεινό
Αγρίδι του Δήμου Αιγιάλειας ήχησαν τα
πρώτα τουφέκια του αγώνα και άναψε η σπίθα για την Εθνική Παλιγγενεσία.
Θέλοντας να αποδώσουμε φόρο τιμής στους πρωτεργάτες
αγωνιστές της ιστορικής Νωνάκριδας και να αναδείξουμε τον πλούτο της τοπικής
μας ιστορίας, οι φορείς πολιτισμού του τόπου Πολιτιστικός Σύλλογος «Αναγέννησις»
και Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας προγραμματίζουν μια σειρά
εκδηλώσεων υπό την αιγίδα του Δήμου
Αιγιάλειας.
26.2.18
Θα ξανασφυρίξει το τρένο στο Λουτράκι
ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ
ΓΡΑΜΜΗΣ ΙΣΘΜΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
(Α.Δ. 1509)
H «ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.» διακηρύσσει την ανοιχτή διαδικασία μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσιών Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), για την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του ως άνω έργου, προϋπολογισμού 12.000.000,00 ΕΥΡΩ, μη συμπεριλαμβανομένου του ποσού για Αναθεώρηση και Φ.Π.Α.
21.2.18
Και το "ράβε - ξήλωνε" τής Αιγείρας συνεχίζεται...
Όταν οι σχεδιασμοί ανατρέπονται από πολιτικές αποφάσεις, τα αποτελέσματα είναι τραγελαφικά.... |
Μιλάμε για την κάτω διάβαση χαμηλού ύψους της ΕΡΓΟΣΕ (απέναντι από τα σχολεία), την οποία από σήμερα την ξανασκάβουν ώστε να μπορούν να διέρχονται μεγάλα οχήματα προς τα ορεινά τούς επόμενους μήνες !
Μη βιαστείτε όμως να κατηγορήσετε τούς κατασκευαστές για κάποιο τεχνικό λάθος, αφού όλα έγιναν σύμφωνα με τα αιτήματα του Δήμου Αιγείρας τον Απρίλιο τού 2004...
Το Ελληνικό πρόβλημα των απορριμμάτων και η οικολογούσα πολιτική…
Διαχρονικά επίκαιρο...
↦ Ποιος, αλήθεια, τόλμησε στην χαραυγή τού 21ου αιώνα να ομολογήσει στους Νεοέλληνες ότι οι Χώροι Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων, ήταν μια ξεπερασμένη τεχνολογία, που τα σύγχρονα ευρωπαϊκά κράτη την είχαν στην κυριολεξία ξεχάσει !
↦ Ποιος τοπικός, περιφερειακός, κεντρικός πολιτικός παράγων, θα τολμούσε να πει «ψηφίστε με, θα λύσω το πρόβλημα των σκουπιδιών φτιάχνοντας σταθμό μεταφόρτωσης – επεξεργασίας μέσα στο κέντρο της πόλης, κατά το πρότυπο (π.χ) τής Βιέννης που έχει 4-5 μονάδες κάτω από τις πλατείες της…» Εκτός τού ότι δεν θα τον ψήφιζαν, κινδύνευε και από δημόσιο λιθοβολισμό25/1/2017- Άρθρο Κ.Ρ.
Καλοκαίρι στις αρχές τής δεκαετίας τού 1990, τότε που το
αδιαχώρητο ήταν η «καθημερινότητα» στις (πάλαι ποτέ) «φαρδιές» αμμουδερές παραλίες τού Κορινθιακού Κόλπου, εκεί
όπου κατέφθαναν κατά χιλιάδες οι παραθεριστές από τα προάστια του κλεινού
άστεως, αλλά και ικανός αριθμός αλλοδαπών - κυρίως Γερμανών, Άγγλων, Ολλανδών.…↦ Ποιος τοπικός, περιφερειακός, κεντρικός πολιτικός παράγων, θα τολμούσε να πει «ψηφίστε με, θα λύσω το πρόβλημα των σκουπιδιών φτιάχνοντας σταθμό μεταφόρτωσης – επεξεργασίας μέσα στο κέντρο της πόλης, κατά το πρότυπο (π.χ) τής Βιέννης που έχει 4-5 μονάδες κάτω από τις πλατείες της…» Εκτός τού ότι δεν θα τον ψήφιζαν, κινδύνευε και από δημόσιο λιθοβολισμό25/1/2017- Άρθρο Κ.Ρ.
16.2.18
Διάβρωση: Και ενώ η Αχαΐα εξακολουθεί να «κοιμάται», η Κορινθία προχωρά στη δεύτερη γενιά μελετών!
Άκρως ενδιαφέρον το άρθρο τού Γιώργου Λάλιου στην «Κ», όπου αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι ο γειτονικός νομός Κορινθίας εδώ και δύο τουλάχιστον δεκαετίες ασχολείται σοβαρά και μεθοδικά με την αντιμετώπιση του φαινομένου που «τρώει» με επιταχυνόμενους ρυθμούς τα νότια παράλια του Κορινθιακού…
Η μελέτη εστιάζει στην παραλία του Ξυλοκάστρου
““…μελέτες πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, που παρουσιάζει η «Κ», αναδεικνύουν την ένταση του προβλήματος σε διαφορετικά σημεία της χώρας: σε ένα τμήμα του Κορινθιακού κόλπου, όπου η παράκτια ζώνη χάνεται με πρωτόγνωρους ρυθμούς…
Η μελέτη εστιάζει στην παραλία του Ξυλοκάστρου
““…μελέτες πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, που παρουσιάζει η «Κ», αναδεικνύουν την ένταση του προβλήματος σε διαφορετικά σημεία της χώρας: σε ένα τμήμα του Κορινθιακού κόλπου, όπου η παράκτια ζώνη χάνεται με πρωτόγνωρους ρυθμούς…
8.2.18
Στους Δήμους το τελικό ξεμπλοκάρισμα των «κατολισθήσιμων» οικισμών
Σε σημερινή (8-2-18) συνέντευξη στο “Ράδιο Αίγιο”, ο βουλευτής Αχαΐας
του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ριζούλης, αναφέρθηκε και στο γνωστό θέμα που προέκυψε πριν έξι περίπου χρόνια και αφορά την απαγόρευση έκδοσης οικοδομικών αδειών σε οικισμούς, που, από τη δεκαετία του ’60, είχαν χαρακτηρισθεί «κατολισθήσιμοι» και μεταφέρθηκαν σε άλλα σημεία.
Συγκεκριμένα, ο κ. Ριζούλης, τόνισε ότι, επειδή το ΙΓΜΕαδυνατεί λόγω έλλειψης προσωπικού να εκπονήσει τις απαιτούμενες γεωλογικές μελέτες, θα πρέπει οι Δήμοι που αντιμετωπίζουν αυτήν την εμπλοκή, να
ορίσουν μηχανικούς οι οποίοι θα προβούν στη σύνταξη της προβλεπόμενης μελέτης για κάθε
οικισμό που εμπίπτει στην απαγόρευση.
6.2.18
Κτηματογράφηση σε λειτουργία και στην Ανατολική Αιγιαλεία
Άνοιξε από χθες το γραφείο Κτηματογράφησης στο Κράθιο, επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών, (ισόγειο κατάστημα πλησίον της διασταύρωσης για Ακράτα), με ωράριο επικοινωνίας ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8:30 – 16:30 & ΤΕΤΑΡΤΗ 8:30 – 20:30
Οι περιοχές που εντάσσονται σε αυτή τη φάση:
1. ΑΙΓΕΙΡΑ : Αιγείρα, Μάρμαρα, Γεωργανταίϊκα. Πιμπέικα, Λαμπινο.
2 . ΑΚΡΑΤΑ : Ακράτα, Συλιβαινιώτικα, Γκουμειικα, Κράθιο, Παλιοσταφίδα, Παρ. Πορρωβίτσας, Πορρωβίτσα, Πύργος, Φούρνοι.
3.ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΥ
4. ΠΛΑΤΑΝΟΣ, Ανω Ποταμιά, Τσιβλός
Οι περιοχές που εντάσσονται σε αυτή τη φάση:
1. ΑΙΓΕΙΡΑ : Αιγείρα, Μάρμαρα, Γεωργανταίϊκα. Πιμπέικα, Λαμπινο.
2 . ΑΚΡΑΤΑ : Ακράτα, Συλιβαινιώτικα, Γκουμειικα, Κράθιο, Παλιοσταφίδα, Παρ. Πορρωβίτσας, Πορρωβίτσα, Πύργος, Φούρνοι.
3.ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΥ
4. ΠΛΑΤΑΝΟΣ, Ανω Ποταμιά, Τσιβλός
28.1.18
Κορίνθου – Πατρών: Σε αναμονή «δικαιότερης» χιλιομετρικής χρέωσης το 2019…
«Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες πληροφορίες αρχίζουν και βγαίνουν σε σχέση με την εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων που θα χρεώνει αναλογικά (ανά χιλιόμετρο) τους οδηγούς και θα καταργήσει τους σημερινούς σταθμούς διοδίων...» αναφέρει σε εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ ο εκδότης τού ypodomes.com Νίκος Καραγιάννης.
18.1.18
Εξιχνιάσθηκε απάτη σε βάρος ημεδαπής στην Αιγείρα
Δράστης είναι ένας 37χρονος ημεδαπός, μέλος σπείρας που είχε διαπράξει ακόμη δεκαπέντε απάτες με τον ίδιο τρόπο στην Αττική
Εξιχνιάστηκε, μετά από αξιοποίηση στοιχείων και μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, υπόθεση απάτης, που είχε διαπραχθεί πριν δυο μήνες περίπου, στην Αιγείρα Αχαΐας και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 37χρονου ημεδαπού και ενός ακόμα άγνωστου συνεργού του.
Εξιχνιάστηκε, μετά από αξιοποίηση στοιχείων και μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας, υπόθεση απάτης, που είχε διαπραχθεί πριν δυο μήνες περίπου, στην Αιγείρα Αχαΐας και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 37χρονου ημεδαπού και ενός ακόμα άγνωστου συνεργού του.
12.1.18
Στα διόδια Ρίου μετεγκαταστάθηκε το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων
Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής
Ελλάδας, πληροφορεί τους πολίτες ότι το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων
Π.Α.Θ.Ε. Αχαΐας, μετεγκαταστάθηκε και λειτουργεί στον Άγιο Βασίλειο Πατρών, στη
χιλιομετρική θέση 200 της Νέας Εθνικής οδού Αθηνών – Πατρών, κοντά στο σταθμό
των διοδίων του Ρίου, με ταχυδρομικό κώδικα 26500.
Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν στους παρακάτω
τηλεφωνικούς αριθμούς επικοινωνίας: Τηλεφωνικό Κέντρο : 2610 934060, Διοικητής
:2610 934061, Αξιωματικός : 2610934069, Γραμματέας :2610 934062, Fax : 2610994134.
11.1.18
Ξεκινούν οι δηλώσεις στο Κτηματολόγιο
Η τέταρτη και
τελευταία γενιά κτηματογράφησης είναι πλέον γεγονός. Αφορά την καταγραφή (και
αντιστοίχιση με ψηφιακά υπόβαθρα) 16 εκατ. ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων, που
καλύπτουν το 65% της έκτασης της χώρας.
Στον κατάλογο των
εντασσόμενων 27 περιοχών και η Ανατολική Αιγιαλεία μεταξύ των περιοχών της
Αχαΐας που δεν είχαν κτηματογραφηθεί σε προηγούμενες φάσεις, ενώ πληροφορίες
αναφέρουν ότι τα γραφεία μελετών, που ανέλαβαν το έργο, ήδη έχουν προχωρήσει
στην ενοικίαση γραφείων στην περιοχή.
Η συλλογή των
δηλώσεων από τους πολίτες θα ξεκινήσει σύντομα και θα διαρκέσει τρεις μήνες (συν τρεις για τους
κατοίκους εξωτερικού). Θα ακολουθήσουν ο νομικός έλεγχος των τίτλων και η
ανάρτηση των στοιχείων του κτηματολογικού πίνακα.