Παραδόθηκε το σύνολο της Επιδομής (Σκυρογραμμή) μήκους 140 χλμ (διπλής γραμμής, των 70 χλμ κάθε μία), αναφέρει μεταξύ άλλων η ΕΡΓΟΣΕ, στην από 17-1-2020 ανακοίνωσή της.
Παράλληλα, ρεπορτάζ αθηναϊκών Μ.Ε. καταγράφει ότι: Συζήτηση πραγματοποιήθηκε την 16η Ιανουαρίου 2020 στις Βρυξέλλες, με θέμα την επιστροφή κονδυλίων για τα σιδηροδρομικά έργα, στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και τέθηκε διορία για πλήρη ολοκλήρωση των έργων υποδομής-επιδομής έως τον Απρίλιο του 2020 {!}.
Σε εξέλιξη ευρίσκεται και η διαδικασία παράδοσης στον ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ των τριών Σιδηροδρομικών Σταθμών Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και των έξι Στάσεων, Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Παράλληλα, ρεπορτάζ αθηναϊκών Μ.Ε. καταγράφει ότι: Συζήτηση πραγματοποιήθηκε την 16η Ιανουαρίου 2020 στις Βρυξέλλες, με θέμα την επιστροφή κονδυλίων για τα σιδηροδρομικά έργα, στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και τέθηκε διορία για πλήρη ολοκλήρωση των έργων υποδομής-επιδομής έως τον Απρίλιο του 2020 {!}.
Σε εξέλιξη ευρίσκεται και η διαδικασία παράδοσης στον ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ των τριών Σιδηροδρομικών Σταθμών Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και των έξι Στάσεων, Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.