Σχετικά με πρόσφατες καταγγελίες του Συλλόγου Προστασίας Αδέσποτων Ζώων Ακράτας που αφορούσαν περιστατικά θανάτωσης και κακομεταχείρισης ζώων (σκύλων) στις περιοχές της Ακράτας και της Αιγείρας,
ΧΥΤΑ ΑΧΑΙΑΣ
▼
φωτογραφιες
▼
14.12.11
5.12.11
5-12-2011: Σύσκεψη στην Περιφέρεια για εργοστάσιο στερεών αποβλήτων
«Και τώρα τρέχουμε… αφού χάθηκε πολύτιμος χρόνος!»
«Τρέξτε γρήγορα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μπορεί να γίνει Περιφέρεια – πρότυπο στη διαχείριση των απορριμμάτων. Αντικειμενικά έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη ευκαιρία να το πετύχουμε». Αυτό επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας
18.11.11
18-11-2011: Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα που εκτέλεσε συμβόλαιο θανάτου
Είχε δολοφονήσει έναν 59χρονο επιχειρηματία στο Αίγιο.
Ετοίμαζαν και άλλο
συμβόλαιο, την κόρη του θύματος.
Εξαρθρώθηκε, μετά από πολύμηνες αστυνομικές έρευνες του
Τμήματος Ασφαλείας Αιγίου, εγκληματική ομάδα η οποία, στις αρχές Φεβρουαρίου,
είχε εκτελέσει συμβόλαιο θανάτου 59χρονου ημεδαπού επιχειρηματία, στο κέντρο
της πόλης του Αιγίου. Την εντολή εκτέλεσης του συμβολαίου είχε δώσει 46χρονος
ημεδαπός, επιχειρηματίας, που διατηρούσε επαγγελματικές σχέσεις με το 59χρονο
θύμα.
7.11.11
7 Νοεμ. 2011: Εγκαίνια Γραφείων Τοπικής Κοινότητας Αιγείρας
Με 10 μήνες καθυστέρηση (από την εφαρμογή τού Καλλικράτη),
απέκτησε και η Τοπική Κοινότητα Αιγείρας το δικό της γραφείο. Ίσως ήταν το μοναδικό
χωριό του Δήμου Αιγιαλείας που δεν διέθετε κάποιο οίκημα στέγασης του Τοπικού
Συμβουλίου. Στα εγκαίνια, που έγιναν το μεσημέρι τής Δευτέρας 7 Νοεμβρίου 2011,
28.10.11
28-10-2011- Γεώργιος Παπαγιαβής - Ο γηραιότερος Αχαιός Πολιτικός καταθέτει στον “Φ” τις αναμνήσεις μιας πολυτάραχης περιόδου…
Γεώργιος Παπαγιαβής δεκαετία '70 |
Την Παρασκευή 25/11/2011 και ώρα 7.30 μμ πραγματοποιήθηκε εκδήλωση - πολιτικό μνημόσυνο του Γεωργίου Παπαγιαβή, δικηγόρου, Βουλευτή και Υφυπουργού. Την εκδήλωση οργάνωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Πατρών, του οποίου ο Γεώργιος Παπαγιαβής υπήρξε μέλος, μαζί με τους παλαιούς του φίλους. Ομιλητές: ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών κ. Παπάκος και οι παλαιοί συνάδελφοί του στη Βουλή κ.κ. Βασίλης Μπεκίρης, Γρηγόρης Σολωμός, Δημήτρης Κατσικόπουλος και ο Δημήτρης Γεωργόπουλος.
-------------------------------------------------------------------------
ΜΑΪΟΣ 2007 - Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΓΙΑΒΗ ΣΤΟΝ "Φ"
Πριν αρκετό καιρό ο «Φ» είχε αποφασίσει να παρουσιάσει με μια αποκλειστική συνέντευξη τον γηραιότερο Αχαιό Πολιτικό, τον γνωστό σε όλους μας Γεώργιο Παπαγιαβή.
Πριν αρκετό καιρό ο «Φ» είχε αποφασίσει να παρουσιάσει με μια αποκλειστική συνέντευξη τον γηραιότερο Αχαιό Πολιτικό, τον γνωστό σε όλους μας Γεώργιο Παπαγιαβή.
1.10.11
Οκτ. 2011: Το ελληνικό κράτος να θέσει προτεραιότητες για Ολυμπία Οδό...
Η
περικοπή του φυσικού αντικειμένου δύο εκ των πέντε οδικών αξόνων που
κατασκευάζονται με σύμβαση παραχώρησης, η υποκατάσταση ορισμένων εμπορικών
τραπεζών από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), η δημιουργία μηχανισμού
εγγυήσεων (πάλι μέσω της ΕΤΕπ), ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή καταβολή των
δόσεων για τα δάνεια, και ανατροπές στις δανειακές συμβάσεις περιλαμβάνει το
τελικό σχέδιο για την επανεκκίνηση των έργων.
29.9.11
Απόφαση για την Μελέτη Περιβαλλοντικών επιπτώσεων του αυτοκινητοδρόμου στο Δερβένι που αναφέρεται και στην Αιγείρα
ΣτΕ 3043/2011 [Νόμιμη α.ε.π.ο. για τον οδικό άξονα "Κόρινθος-Πάτρα"]
Πρόεδρος: Α.
Θεοφιλοπούλου. Εισηγητής: Αντ.
Ντέμσιας. Δικηγόροι: Γ.
Δελλής, Α. Κουτούκη
Δεν απαιτείται η έκδοση Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού για το οδικό δίκτυο της χώρας ούτε οι σχετικές ρυθμίσεις πρέπει να διαγράφονται στο Γενικό Πλαίσιο. Εξ άλλου, η κατ’ αρχήν επιλογή της δημιουργίας του αυτοκινητόδρομου μέσω σχεδιασμού σε επίπεδο Περιφέρειας συνάδει με το άρθρο 24 του Συντάγματος και την επιταγή ορθολογικού χωροταξικού σχεδιασμού.
Δεν απαιτείται η έκδοση Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού για το οδικό δίκτυο της χώρας ούτε οι σχετικές ρυθμίσεις πρέπει να διαγράφονται στο Γενικό Πλαίσιο. Εξ άλλου, η κατ’ αρχήν επιλογή της δημιουργίας του αυτοκινητόδρομου μέσω σχεδιασμού σε επίπεδο Περιφέρειας συνάδει με το άρθρο 24 του Συντάγματος και την επιταγή ορθολογικού χωροταξικού σχεδιασμού.
Η προσβαλλόμενη
πράξη είναι επαρκώς αιτιολογημένη, δεδομένου ότι ενόψει του περιεχομένου της
οικείας ΜΠΕ λαμβάνονται υπόψη οι επιπτώσεις του έργου στις χρήσεις γης και στο
ανθρωπογενές και οικιστικό περιβάλλον και σταθμίζονται με τις επιπτώσεις στο
φυσικό περιβάλλον (μορφολογία εδάφους, τοπίο, διαχείριση υλικών εκσκαφής,
υδατορεύματα).
2.9.11
Σεπτ. 2011: Μαύρα μαντάτα: Αργεί πολύ το «φως στα τούνελ» της Ολυμπίας οδού…
Τρεις μήνες μετά τη
συμφωνία του Μνημονίου Συναντίληψης μεταξύ της εταιρείας και του Ελληνικού
Δημοσίου, η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. με ανακοίνωσή της στις 8 Σεπτεμβρίου 2011 διευκρινίζει τα ακόλουθα:
1.9.11
Σεπτ. 2011: Θα φτάσει το τρένο στην Πάτρα... Αισιόδοξο αλλά ...δυσκολοπίστευτο !!!
Από τον Δεκ. του 1997 γράφω στον «Φ» για το «άγιο» τρένο
που ήτανε στο …δρόμο για Πάτρα!!! Δεκάδες ανακοινώσεις εξαγγελιών ολοκλήρωσης έχουν αποσταλεί αλλά ο χρόνος συνέχεια τις διαψεύδει…
Ευχή τούτη εδώ η ανακοίνωση που λάβαμε πριν λίγα λεπτά να μη πάει στράφι…
Τουλάχιστον να το φέρουν το 2014 μέχρι τα Μαύρα Λιθάρια (κι ας γκρεμίσουν και
τα αρχαία)… Από εκεί και πέρα θα κολυμπήσουμε για μερικά παραπάνω χρόνια...
Πριν διαβάστε την ανακοίνωση ρίξτε μια ματιά σε αυτό που
είχαμε γράψει στο «Φ» 3 μέρες πριν την σύσκεψη:
26.8.11
26 - 8 -2011 Μοναδικές στιγμές στο θέατρο αρχαίας Αιγείρας
Ήταν πράγματι μια ιστορική στιγμή, που θα αποτελέσει ορόσημο για την αναστήλωση και ανάδειξη του σημαντικότερου αρχαιολογικού χώρου της Αιγιαλείας…
Το έναυσμα για την εκδήλωση, που συν- διοργάνωσε ο Δήμος Αιγιαλείας με την ΣΤ΄ Εφορεία Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, έδωσε η έναρξη των εργασιών ανάδειξης και βελτίωσης της επισκεψιμότητας του χώρου με ποσό 470 χιλ. Ευρώ και φορέα υλοποίησης την ΣΤ΄ Εφορεία.
1.8.11
ΑΥΓ. 2011: Αιγείρα “γιοκ” !!! και το Το ΣΧΟΟΑΠ της Δημοτικής Ενότητας Αιγείρας
Εδώ που τα λέμε, ουδέποτε η Αιγείρα είχε μια αξιοπρεπή
ένδειξη ύπαρξής της επί της Εθνικής Οδού… Το μόνο που θυμόμαστε ήταν μια μικρή
κίτρινη πινακίδα που μπήκε στον κόμβο της Ακράτας λίγο μετά την ίδρυση του Δήμου Αιγείρας και συγκεκριμένα για τις ανάγκες του συνεδρίου Αστροφυσικής, που διοργάνωσε ο Δήμος τον Μάιο του 2000…
2.7.11
Προσπαθούν να απαλλαγούν από τα σημαντικά Αχαϊκά περιβαλλοντικά προβλήματα “παρκάροντας” τα σκουπίδια στην “ασήμαντη” Κακή Χούνη...
Ποτέ δεν είχαμε διανοηθεί ότι ο τίτλος του “Φ” τον Μάρτιο του 1999 για τον ΧΥΤΑ Αιγείρας “ΟΛΑ ΕΔΩ μέχρι και του Ρίου…;” θα ήταν διαχρονικά τόσο επίκαιρός και (πάντα με ερωτηματικό) προφητικός, για τα όλα όσα συμβαίνουν με τη διαχείριση των σκουπιδιών στην Αχαΐα και ειδικά στην Αιγιαλεία.
Όσο δε για το πρωτοσέλιδο του Ιουνίου του 2009: “Μπάχαλο η Αχαϊκή περιβαλλοντική πολιτική!”, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε μέρα επιβεβαιώνεται όλο και πιο πολύ…
Όσο δε για το πρωτοσέλιδο του Ιουνίου του 2009: “Μπάχαλο η Αχαϊκή περιβαλλοντική πολιτική!”, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάθε μέρα επιβεβαιώνεται όλο και πιο πολύ…
1.7.11
Όταν το εύρος των περιβαλλοντικών μας ευαισθησιών είναι λίγο πιο μακριά από το οπτικο-πολιτικό μας πεδίο !
Πριν μερικούς μήνες ευρισκόμενος σε εκδήλωση φορέα Ειδικών αναγκών στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, είχα την ευκαιρία στο περιθώριο της εκδήλωσης να συνομιλήσω με αρκετούς Αχαιούς πολιτικούς - βουλευτές, περιφερειακούς και δημοτικούς συμβούλους (κυρίως Πατρινούς). Και ενώ η κουβέντα περιστρεφόταν στο τι μέλλει γενέσθαι με τα βαλτωμένα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, γνωστός μου Πατρινός (τέως δημοτικός σύμβουλος) με ρώτησε χωρίς περιστροφές:
Τι θα γίνει, θα πάρετε κανένα σκουπίδι στην Αιγείρα και από την Πάτρα που έχει σοβαρότατο πρόβλημα… τόσα λεφτά σάς έδωσε το κράτος για ΧΥΤΑ και τον θέλετε μόνο για την πάρτη σας…
Τι θα γίνει, θα πάρετε κανένα σκουπίδι στην Αιγείρα και από την Πάτρα που έχει σοβαρότατο πρόβλημα… τόσα λεφτά σάς έδωσε το κράτος για ΧΥΤΑ και τον θέλετε μόνο για την πάρτη σας…
2.6.11
ΜΑΪΟΣ 2011. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΧΥΤΑ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΟ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΚΘΕΣΗ
ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΧΑΪΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ»
ΜΑΪΟΣ 2011
------------------------------------------------------------------------
Αποτύπωση ΧΥΤΑ
Αιγείρας
Α.
Στοιχεία Επιθεώρησης
Ημερομηνία επίσκεψης : Παρασκευή 30 Μαρτίου 2011,
Ημερομηνία επίσκεψης : Παρασκευή 30 Μαρτίου 2011,
1.6.11
ΙΟΥΝ. 2011: Κολυμπάμε ελεύθερα… Καθαρές οι ακτές
Πάτρα, 22 Ιουνίου 2011
Απόφαση με την οποία ορίζεται σε ποιες ακτές στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας δεν επιτρέπεται η κολύμβηση εξέδωσε σήμερα η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Αχαΐας.
Στην απόφαση την οποία υπογράφει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας κ. Θεόδωρος Λάμπος αναφέρεται ότι «απαγορεύεται η χρήση των θαλάσσιων νερών για κολύμβηση στις περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας
Στην απόφαση την οποία υπογράφει ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας κ. Θεόδωρος Λάμπος αναφέρεται ότι «απαγορεύεται η χρήση των θαλάσσιων νερών για κολύμβηση στις περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας
2.5.11
MAI.2011 - Καταθλιπτικό τοπίο, τα «εγκαταλελειμμένα» έργα...
Αυτοκινητόδρομος... Τώρα που μπορούν να δουλέψουν στα απαλλοτριωθέντα, τράβηξαν «φρένο» στις μπουλντόζες !
Την κατάσταση που υπήρχε στα εργοτάξια τής Ολυμπίας Οδού (Πατρών – Κορίνθου) την είχαμε περιγράψει και στο προηγούμενο «Φ».
Ένα ατελείωτο παζάρι μεταξύ κατασκευαστών, Υπουργείου και Τραπεζών μόλις είχε ξεκινήσει με σκοπό την «επικαιροποίηση» ων συμβάσεων, με τις 19 εταιρείες και τις 26 τράπεζες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες κατασκευής και εκμετάλλευσης των 5 αυτοκινητοδρόμων σε όλη την Ελλάδα, που περιελάμβανε το «πακέτο» Γ. Σουφλιά του 2007.
Φαίνεται όμως ότι οι διαπραγματεύσεις, που συνεχίζονται εδώ και καιρό δεν καταλήγουν σε συμφωνία των εμπλεκομένων πλευρών. Αποτέλεσμα, είναι το επ’ αόριστον «κλείσιμο» των εργοταξίων και οι μόνες εργασίες που συνεχίζονται είναι μέσα στις σήραγγες (κυρίως για λόγους προστασίας από ενδεχόμενες καταρρεύσεις).
Η τραγική ειρωνεία είναι, ότι μία από τις «γκρίνιες» των κατασκευαστών, ότι δηλ. δεν προχωρούσε το έργο λόγω απαλλοτριώσεων έπαψε να ισχύει αφού από τις αρχές Μαΐου μπορούν πλέον να μπουν στα απαλλοτριωθέντα (Αιγείρα, Ακράτα κοκ), συνέβη το αντίθετο: απεσύρθησαν οι μπουλντόζες!
Και ενώ υπήρχε διαβεβαίωση των εργοδοτών προς τους εκατοντάδες εργαζόμενους στα οδικά έργα ότι θα ξανάπιαναν δουλεία αρχές Ιουνίου, υπάρχει πλέον φημολογία ότι η ημερομηνία επανέναρξης θα είναι πολύ μακριά, ίσως το φθινόπωρο -μπορεί και Χριστούγεννα...
Και αυτό, επειδή οι τράπεζες εξακολουθούν να «στυλώνουν» τα πόδια γιατί θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα...
Με αυτή την κατάσταση, οι προτάσεις τού Υπουργείου δεν φαίνεται να μετράνε. Το Δημόσιο, προκειμένου να συνεχίσουν τα έργα, αναλαμβάνει το κόστος της μείωσης διοδίων από 25% έως 30% για τα κατασκευασμένα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων επί 3 χρόνια και ταυτόχρονη μείωση 50% για τα υπό κατασκευή τμήματα. Παράλληλα διασφαλίζει σε πρώτη φάση ποσό 500 εκατομμυρίων ευρώ από τον προϋπολογισμό, το οποίο θα λειτουργήσει ως εγγύηση για τη χρηματοδότηση των έργων 6-8 μηνών, μέχρις ότου αναλάβει ρόλο η εταιρεία ειδικού σκοπού Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι, η οποία θα ιδρυθεί µε προίκα τα μελλοντικά έσοδα (20 δισ. ευρώ) από τα διόδια, που θα παρέχει τις εγγυήσεις για τις χρηματοδοτήσεις.
Αν σταματήσουν τα έργα, το Δημόσιο θα πρέπει να καταβάλει ως αποζημίωση 2,5 δισ. ευρώ.
Η εμπλοκή των προσπαθειών επανέναρξης τού έργου, εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώθηκε και από τον αρμόδιο Υπουργό Δημήτρη Ρέππα, στις 29 Μαΐου 2011, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τού Πρωθυπουργού στα Καλάβρυτα, ο οποίος τόνισε ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και επιμένει ότι εντός τού Ιουνίου θα βρεθεί λύση (εφόσον “επικαιροποιηθούν” από τη Βουλή οι συμβάσεις Σουφλιά)...
Παράλληλα ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, ανακοίνωσε στις 10 Ιουνίου 2011 μεταξύ άλλων:
«Ανακοινώνουμε σήμερα τη θετική κατάληξη του διαλόγου με τους παραχωρησιούχους και τους εκπροσώπους των Τραπεζών, προκειμένου να διαμορφώσουμε ένα σύμφωνο συναντίληψης εντός του οποίου θα αναζητήσουμε -και από αυτό θα προκύψουν- οριστικές λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων σχετικά με τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους.
...Έχει πολύ μεγάλη αξία να τονίσουμε ότι η συμφωνία στην οποία έχουμε καταλήξει και μονογράφτηκε από τον Γενικό Γραμματέα και τους εκπροσώπους των παραχωρησιούχων, που είναι η πλευρά με την οποία συμβάλλεται το Δημόσιο, είναι μια συμφωνία η οποία στηρίζεται στο πνεύμα και το γράμμα των αρχικών συμβάσεων που προβλέπει το πλαίσιο, συγκεκριμένη κατανομή κινδύνων μεταξύ των μερών, συγκεκριμένες υποχρεώσεις και αρμοδιότητες για κάθε συμβαλλόμενο.
...Ξεκινούμε μια συζήτηση προκειμένου να εξειδικεύσουμε πλέον αυτό το πλαίσιο, όσον αφορά στις τεχνικές λύσεις, όσον αφορά στην τεκμηρίωση της βιωσιμότητας αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού προγράμματος και πιστεύω ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια ανακοίνωση εξίσου αισιόδοξη, για το ότι οι Τράπεζες, όπως μέχρι τώρα κατ’ αρχήν δέχονται, παραμένουν στο πρόγραμμα αυτό. Θα επιβεβαιώσουν την οριστική θέση τους, εμπράκτως πλέον, με τη συνέχιση της καταβολής των ποσών στο πλαίσιο των δανείων, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή νέων τμημάτων σε αυτούς τους αυτοκινητόδρομους.
Τα θέματα είναι πολυσύνθετα, τα προβλήματα δεν έχουν εξαλειφθεί. ...αύριο κιόλας, ξεκινούμε, χωρίς να ξεκινά από το μηδέν αυτή η συζήτηση, τις διαπραγματεύσεις μας με τις Τράπεζες. Όταν λέω εμείς, εννοώ όχι μόνον το Υπουργείο μας, αλλά και το Υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού στο πλαίσιο της συνέντευξης στην οποία αναφέρθηκα, υπάρχουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει. Γνωρίζετε ότι έχει ανακοινωθεί η δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου, της Εταιρείας Ειδικού Σκοπού όπως την είχαμε τότε αναγγείλει. Γνωρίζετε επίσης ότι έχει ανακοινωθεί η πρόσληψη συμβούλων για το πρόγραμμα των αυτοκινητοδρόμων. Πρόκειται να υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις αυτές τις ημέρες. Η συζήτηση αυτή, εφ’ όσον επιδειχθεί και από την άλλη πλευρά το πνεύμα ευθύνης που μέχρι τώρα έχει δείξει μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε κάνει ένα τεράστιο άλμα, ώστε πολύ πιο γρήγορα από ό,τι είχαμε υπολογίσει στην αρχή, -και στην αρχή, είχα υπενθυμίσει ότι θα απαιτηθεί ένα διάστημα αρκετών μηνών, έως το τέλος του 2011 για να επιτευχθεί συμφωνία- τα έργα αυτά θα απεμπλακούν. ...
1.5.11
ΜΑΙ 2011: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΚΤΩΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΔΙΑΒΡΩΣΗ
Η “άγνωστη” αντιδιαβρωτική μελέτη με την οποία μπορεί να είχαν σώσει την παραλία τής Αιγείρας
Κάθε άνοιξη, εδώ και μια 20ετία, ανοίγει η κουβέντα και συνεχίζεται για κάνα δυό μήνες...
Μετά το ξεχνάμε και περιμένουμε την επόμενη χρονιά να μας το ξαναθυμίσει ο “Στρατηγός” άνεμος, ο οποίος σε συνεργασία... με τον “θαλασσοκράτορα” Ποσειδώνα κάθε χειμώνα μάς αφήνουν μερικές τρυπούλες
Κάθε άνοιξη, εδώ και μια 20ετία, ανοίγει η κουβέντα και συνεχίζεται για κάνα δυό μήνες...
Μετά το ξεχνάμε και περιμένουμε την επόμενη χρονιά να μας το ξαναθυμίσει ο “Στρατηγός” άνεμος, ο οποίος σε συνεργασία... με τον “θαλασσοκράτορα” Ποσειδώνα κάθε χειμώνα μάς αφήνουν μερικές τρυπούλες
1.4.11
Απρ. 2011: Παίρνουν το Λύκειο από την Αιγείρα;
(Σεπτέμ. 2011) Παράταση
"ζωής" για το Λύκειο Αιγείρας... Τη γλύτωσε την
κατάργηση και υπαγωγή του από την φετινή σχολική χρονιά στο Λύκειο Ακρατας, το Λύκειο
Αιγείρας. Πείστηκε τελικά το Υπουργείο και δεν υλοποίησε την απόφαση για το οριστικό
κλείσιμο αυτού του σχολείου. Τώρα, όλα εστιάζονται στο πόσο θα διαρκέσει
η "αναστολή" κατάργησης…
Απρ. 2011 Ποιοι προσπαθούν να εκτονώσουν το σχολικό “Καλλικράτη” στην Αχαΐα, μεθοδεύοντας την κατάργηση του Λυκείου Αιγείρας...;
1.2.11
ΦΕΒ.2011 - Το φαινόμενο της Αιγειράτικης «αδιαφορίας»
Σαν να μη πέρασε μια μέρα... Θέματα από τη δεκαετία τού ’90 στην ημερήσια διάταξη!
Ουσιαστικά, εγκαινιάστηκε για την Αιγείρα (όπως για όλα τα χωριά) η 3η διοικητική της περίοδος - αυτή τού Καλλικράτη, με την οποία η Αιγείρα, ξεπερνώντας το επί 12ετία «σύνδρομο» της έδρας τού Καποδιστριακού Δήμου, επανήλθε στην επίλυση των θεμάτων που περιλαμβάνονται στα πριν τού 1998 γεωγραφικά όριά της.
ΦΕΒΡ. 2011 - Αναζητούνται “αλγόριθμοι” για να ξεπεραστούν οι “αργόρυθμοι” κατασκευής τού Αυτοκινητόδρομου...
Το κράτος καλείται να λύσει τον αλγόριθμο του προβλήματος, οι κατασκευαστές συνεχίζουν τα έργα με "αργόρυθμους", ενώ η Αχαΐα θα πρέπει να εντάξει στους φόβους της, ότι εκτός από τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, μπορεί να μη δει ούτε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο...
Σε μια κλωστή κρέμονται πλέον οι εργασίες κατασκευής τού δρόμου (εργοτάξιο) Κορίνθου - Πάτρας.
Το πρόβλημα γνωστό, έχει πλήρως αναλυθεί εδώ και πολύ καιρό από την εφημερίδα μας. Το είχαμε τονίσει επανειλημμένα, ότι η εθελοντική επίταξη των εκτάσεων (για να παρακαμφθούν οι χρονοβόρες δικαστικές διαδικασίες απαλλοτριώσεων) δεν απέδωσε καν τα αναμενόμενα. Το ότι έως σήμερα προχώρησε κυρίως η κατασκευή των σηράγγων, οφείλεται στους ιδιοκτήτες των εκτάσεων που ήταν μπροστά στις εισόδους οι οποίοι τις παραχώρησαν και έτσι οι εταιρείες μπόρεσαν να μπουν στα τούνελ!
Το πρόβλημα γνωστό, έχει πλήρως αναλυθεί εδώ και πολύ καιρό από την εφημερίδα μας. Το είχαμε τονίσει επανειλημμένα, ότι η εθελοντική επίταξη των εκτάσεων (για να παρακαμφθούν οι χρονοβόρες δικαστικές διαδικασίες απαλλοτριώσεων) δεν απέδωσε καν τα αναμενόμενα. Το ότι έως σήμερα προχώρησε κυρίως η κατασκευή των σηράγγων, οφείλεται στους ιδιοκτήτες των εκτάσεων που ήταν μπροστά στις εισόδους οι οποίοι τις παραχώρησαν και έτσι οι εταιρείες μπόρεσαν να μπουν στα τούνελ!