http://froyros.blogspot.com/2008/04/blog-post_1276.html |
Απορίας άξιον είναι, επίσης, και η αναφορά τής ΕΡΓΟΣΕ ότι, «Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι το πρώτο, μετά από 8 χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα, λόγω κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.»
Δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζαν τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ, την από 11-8-2009 ανακοίνωση του ΟΣΕ περί διακοπής δρομολογίων από Κιάτο προς Αιγιαλεία…
Σύμφωνα με αυτήν (https://issuu.com/aigeira/docs/septem...) η διακοπή των συρμών στο τμήμα Κιάτο - Αίγιο, μέχρι την έναρξη ¨κανονικών¨ δρομολογίων θα είναι ακριβώς δεκαετής (+-ένα μήνα)... αφού από τα ξημερώματα τής 17ης Αυγούστου 2009 δεν ξανασφύριξε τρένο σε αυτό το τμήμα και το επόμενο επιβατικό δρομολόγιο τρένου, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του αρμόδιου Υπουργού θα δρομολογηθεί περί τα τέλη του καλοκαιριού (2019)...
Δοκιμαστικό δρομολόγιο μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Κιάτου και Αιγίου με ενδιάμεσες στάσεις στους σταθμούς Ξυλοκάστρου και Ακράτας, θα πραγματοποιηθεί μεθαύριο Τετάρτη, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών Θάνου Βούρδα, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της επιδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κιάτου- Ροδοδάφνης. Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται για τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 70 χλμ., σε συνέχεια του λειτουργικού τμήματος Κόρινθος- Κιάτο, που περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη. Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε την κατασκευή νέας σύγχρονης υποδομής που περιλαμβάνει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χλμ., 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700 μ., 19 σιδηροδρομικές γέφυρες, 63 κάτω διαβάσεις και 10 άνω διαβάσεις και που επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων τρένου (άνω των 200 χλμ./ώρα). Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι το πρώτο, μετά από 8 χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα, λόγω κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.