Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ανατέθηκε η σύνταξη της μελέτης για τη μετατροπή της Ν. Ε. Ο. Κορίνθου - Πατρών σε αυτοκινητόδρομο διεθνών προδιαγραφών.
Η μελέτη ανατέθηκε σε κοινοπραξία 5 Ελληνικών μελετητικών γραφείων και αφορά τον προσδιορισμό των υποστηρικτικών εργασιών, την πραγματοποίηση των απαραίτητων ερευνών καθώς και των απαιτούμενων συμπληρωματικών έργων.
Το έργο έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα της εξαετίας 2000 - 2006 και πρόκειται να υλοποιηθεί με την εξαγγελθείσα διαδικασία της σύμβασης παραχώρησης σαν συγχρηματοδοτούμενων από ιδιώτη έργο. Επισημαίνεται ότι θα διερευνηθούν και εναλλακτικές λύσεις χάραξης του νέου αυτοκινητόδρομου σε συνδυασμό με τον υπάρχοντα, αλλά και την χάραξη (παλαιότερο δημοσίευμα του ‘‘Φ’’) της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Το μέσο πλάτος του νέου δρόμου σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα είναι 25 μέτρα και στο μέσον θα υπάρχει νησίδα, ενώ το όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων θα ανέρχεται στα 120χλμ την ώρα.
Η μελέτη ανατέθηκε σε κοινοπραξία 5 Ελληνικών μελετητικών γραφείων και αφορά τον προσδιορισμό των υποστηρικτικών εργασιών, την πραγματοποίηση των απαραίτητων ερευνών καθώς και των απαιτούμενων συμπληρωματικών έργων.
Το έργο έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα της εξαετίας 2000 - 2006 και πρόκειται να υλοποιηθεί με την εξαγγελθείσα διαδικασία της σύμβασης παραχώρησης σαν συγχρηματοδοτούμενων από ιδιώτη έργο. Επισημαίνεται ότι θα διερευνηθούν και εναλλακτικές λύσεις χάραξης του νέου αυτοκινητόδρομου σε συνδυασμό με τον υπάρχοντα, αλλά και την χάραξη (παλαιότερο δημοσίευμα του ‘‘Φ’’) της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Το μέσο πλάτος του νέου δρόμου σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα είναι 25 μέτρα και στο μέσον θα υπάρχει νησίδα, ενώ το όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων θα ανέρχεται στα 120χλμ την ώρα.