26.11.19

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: με drones θα ενισχυθεί, αστυνομία και πυροσβεστική

 Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, θα χρηματοδοτήσει την προμήθεια των μη επανδρωμένων αεροσκαφών για τις Περιφερειακές Διευθύνσεις της ΕΛ.ΑΣ. και της Πυροσβεστικής, ενώ η συμφωνία θα προβλέπει τη συνεργασία και με την αρμόδια υπηρεσία του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. για την παροχή τεχνογνωσίας για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Σημειώνεται πως τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη προσφέρουν υψηλές επιχειρησιακές δυνατότητες με χαμηλό κόστος και ελάχιστους κινδύνους. Θα είναι εξοπλισμένα με ειδικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θα μεταφέρει εικόνα και πληροφορίες σε Κέντρο Ελέγχου, ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούνται σε επιχειρήσεις σε όλη την Δυτική Ελλάδα.

22.11.19

Το νέο Δ.Σ του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιγιαλείας

 Κατόπιν των Αρχαιρεσιών του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιγιαλείας που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019 και της επικύρωσης του πρακτικού Αρχαιρεσιών από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας – Γεν. Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας - Τμήμα Υπηρεσιών και Επαγγελμάτων Υγείας (Αρ. Πρωτ. ΠΔΕ/ΔΔΥ/337744/2436 – 15/11/2019), την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου  οι εκλεγέντες σε συνεδρίασή τους 2019 στα γραφεία του Συλλόγου (Φεϊζοπούλου 8 – Αίγιο) όρισαν ομόφωνα το ΝΕΟ Δ.Σ. του Φαρμακευτικού Συλλόγου το οποίο απαρτίζουν: 
Α) ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΘΕΟΦΑΝΗ ως Πρόεδρος 
B) ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ ως Αντιπρόεδρος 
Γ) ΞΗΡΟΜΑΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ του ΙΩΑΝΝΗ ως Γραμματέας 
Δ) ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ως Ταμίας 
Ε) ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ του ΑΝΔΡΕΑ ως Μέλος

14.11.19

Παρελήφθη ύστερα από 7 παρατάσεις το "μονοπάτι" του Otto Valter...

Στις 13-11-2019 έγινε η οριστική παραλαβή από τον Δήμο Αιγιαλείας του μονοπατιού OTTO WALTER, δώδεκα χρόνια μετά την "άγνωστη" απόφαση του τέως Δήμου Αιγείρας για το έργο ανάπλασης του (αχαρτογράφητου) μονοπατιού πίσω από τον Άγιο Παντελεήμονα - έργο στο οποίο δόθηκε η ονομασία της παρακείμενης Οδού Otto Walter
ΣΗΜ 1: Η ονοματοθεσία των οδών έγινε το 1996 από την Κοινότητα Αιγείρας, η οποία λόγω του Καποδίστρια δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Δυστυχώς όμως επί 22 χρόνια ούτε οι "Καποδιστριακοί", ούτε οι "Καλλικρατικοί" προέβησαν σε κάποια ενέργεια ολοκλήρωσης... 
ΣΗΜ. 2: Κατά την 12ετή Καποδιστριακή διοίκηση Αιγείρας, αγνοήθηκε πλήρως η υπάρχουσα ονοματοθεσία, καθώς πολλοί δρόμοι της έδρας του δήμου χαρακτηρίζονταν ως "ανώνυμοι"... Το μόνο όνομα που "αναγνωρίστηκε" ήταν του Otto Walter, ώστε να χρηματοδοτηθεί ως "αρχαιολογικό" το ανώνυμο μονοπάτι  !
ΑΠΟΦΑΣΗ 350 / 2019

4.11.19

Και εγένετο φως...(!) εν αρχαίω θεάτρω Αιγείρας...

ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΑΧΑΙΑΣ            31/10/2019
ΘΕΜΑ : «Έγκριση δαπάνης εκτέλεσης εργασιών σύνδεσης παροχής για την ηλεκτροδότηση του αρχαίου θεάτρου Αιγείρας, στο πλαίσιο της ανάδειξης του Αρχαιολογικού Χώρου της Αρχαίας Αιγείρας, αρμοδιότητας της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αχαΐας (Αρ. παροχής: 30562461)»
Αποφασίζουμε...

1.11.19

Μισό εκατομμύριο € κόστισε η εργασία για την «έξτρα» γέφυρα στον Κριό ποταμό...


Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πριν μερικά χρόνια, ότι ο «προβληματικός» (λόγω εύρους) χείμαρρος Κριός, θα «φιλοξενούσε» έξι γέφυρες σε μία απόσταση εξακοσίων περίπου μέτρων... 
Μία γέφυρα αγροτικής οδού, δύο τής  Ολυμπίας οδού, μία τής Επαρχιακής οδού, μία Σιδηροδρομική και μία τής παλαιάς Εθνικής !

18.10.19

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ που θα διαχειριστεί την έλευση του τρένου στην Αιγιαλεία

Καθήκοντα αναλαμβάνει από σήμερα η νέα διοίκηση της ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. Α.Ε.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας διαμορφώνεται ως εξής:
Πρόεδρος Δ.Σ.: Χρόνης Ακριτίδης, Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος
Διευθύνων Σύμβουλος: Χρήστος Βίνης, Πολιτικός Μηχανικός και Μηχανικός Περιβάλλοντος.
Μέλος: Αθανάσιος Τάτσης, Νομικός.
Μέλος: Ιωάννης Κανελλόπουλος, Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός.
Μέλος: Ιωάννης Ρουκάς, Οικονομολόγος.
Μέλος: Χρήστος Παληός, Πολιτικός Μηχανικός.

17.10.19

Έργα και δράσεις, σε Αιγές και Αμπελοκήπους, εντάσσονται στο LEADER

Έργα και δράσεις, σε Αιγές και Αμπελοκήπους, εντάσσονται στο πρόγραμμα «LEADER» και χρηματοδοτούνται από εθνικούς πόρους, αλλά και από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης, μετά από απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη.
Συγκεκριμένα, στον Δήμο Αιγιάλειας 178.042 ευρώ για την Διαμόρφωση τμήματος των κοινοχρήστων χώρων του οικισμού Αιγών από την πλατεία Ι.Ν. Αγ. Τριάδας έως δημοτική οδό προς το ιστορικό μουσείο και 139.500 ευρώ για τη Διαμόρφωση της πλατείας Φιλίππου Μεντζελόπουλου στον οικισμό Αμπελόκηπων στην Αιγείρα.

13.10.19

To απαύγασμα 22 χρόνων αρθρογραφίας, για το Αθήνα - Πάτρα με (νέο) τρένο...

100 άρθρα από το1997...
===================
Δεκ. 2013. Του Κ. Ρόζου
Μόνο χωρίς υπογειοποίηση θα δει τρένο η Πάτρα... Το χρονοδιάγραμμα έλευσης του σύγχρονου σιδηροδρόμου στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, καθώς και οι εναλλακτικές λύσεις παρουσιάστηκαν από τον Αχαιό Πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κώστα Σπηλιόπουλο, το απόγευμα της Παρασκευής 20 Δεκεμβρίου στην Πάτρα. Το θέμα εστιάστηκε κυρίως στο πώς το τρένο θα «πιάσει» λιμάνι, αφού τα έργα μέχρι την περιοχή του Ρίου είτε είναι σε εξέλιξη είτε δημοπρατούνται…Κύριο συμπέρασμα, φυσικά, ήταν το ξεκαθάρισμα ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα για την υπογειοποίηση της γραμμής κατά μήκος του θαλάσσιου μετώπου της Πάτρας, κάτι που είχαμε αναφέρει τον Φεβρουάριο του 2010, στο πρωτοσέλιδο του «Φ»
-----------------------------
Αθήνα - Πάτρα, με τρένο: 25 χρόνια, για «στρώσιμο» σιδηροτροχιών… Του Κώστα Ρόζου - 05-03-2015
Η ανυπαρξία ενιαίας στρατηγικής των τοπικών φορέων και η "σαλαμοποίηση" τού έργου από το φορέα υλοποίησης, οδήγησαν στον χρονικό «εκτροχιασμό» τού σιδηροδρομικού δικτύου τής Βόρειας Πελοποννήσου...

4.9.19

Ο δεύτερος κύκλος καταγραφής θαλάσσιων απορριμμάτων στον Κορινθιακό

ΠΑΡΑΛΙΑ
Πούντο Ναύπακτος
Ναυσικά Ιτέα
Αλυκή Βοιωτία
Καλάμια Κόρινθος
Ακράτα Αχαΐα
Μάτι Ψαθόπυργος Αχαΐα
ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Α’ ΚΥΚΛΟΣ
5.611
1.773
2.960
1.115
1.052
2.330
Β’ ΚΥΚΛΟΣ
3.903
1.101
2.369
3.766
808
1.407

11.6.19

Αιγείρα, 8 Ιουνίου 1954, μια ξεχασμένη ιστορία με τραγικό τέλος...

Προσθήκη λεζάντας
Η σχολική εκδρομή που είχε τραγικό τέλος, στην περιοχή τής Αιγείρας (8 Ιουνίου 1954) στη θέση «Άγιος Παντελεήμων» 
Μια καθηγήτρια νεκρή, περισσότερες από δεκαπέντε μαθήτριες –από 13 έως 16 ετών– τραυματίες, αλλά και ο οδηγός με τα δυο μικρά παιδιά του. 
Το δυστύχημα συνέβη σε σημείο όπου ο δρόμος ήταν ευθύγραμμος και δικαιολογούσε την ταχύτητα του οχήματος. Εξάλλου δεν υπήρχαν λακκούβες ή στροφή που θα προκαλούσαν αιφνίδια αλλαγή πορείας. Κατά την αυτοψία δεν προέκυψε ότι το αυτοκίνητο είχε υποστεί κάποια βλάβη στο σύστημα διευθύνσεως.

4.6.19

Το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας, από την 1η Σεπτεμβρίου 2019

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου των Δημοτικών εκλογών (2 Ιουνίου 2019) στον Δήμο Αιγιαλείας
Δήμαρχος: Δημήτρης Καλογερόπουλος "Αιγιάλεια Τώρα" β' γύρος των δημοτικών εκλογών με ποσοστό 53,94%
Δημοτικοί  Σύμβουλοι
ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "Αιγιάλεια Τώρα": Από Δημοτική Ενότητα Αιγίου: ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑ του ΑΝΔΡΕΑ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗ) ΔΙΑΜΑΝΤΩ του ΑΝΔΡΕΑ, ΓΙΔΑ ΜΑΡΙΑ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΦΡΑΓΚΟΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΝΔΡΕΑ, ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Από Δημοτική Ενότητα Ακράτας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ. Από Δημοτική Ενότητα Διακοπτού: ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ. Από Δημοτική Ενότητα Ερινεού: ΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ. Από Δημοτική Ενότητα Συμπολιτείας: ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ, ΚΑΛΑΜΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ.

22.5.19

Εγκρίθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας, ο προϋπολογισμός των τοπικών δικτύων αποχέτευσης

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Παραλίας ΑΚΡΑΤΑΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣ : Τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαστε, επιτέλους, στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι εγκρίθηκε από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομίας η οριστική μελέτη και ο προϋπολογισμός του έργο κατασκευής των Τοπικών Αποχετευτικών Δικτύων των παραλιακών οικισμών της Ανατολικής Αιγιαλείας, τα οποία προβλέπεται να μεταφέρουν τα λύματα της παραλιακής ζώνης (από Αιγείρα -Ακράτα έως Αίγιο) στον αναβαθμισμένο Βιολογικό Καθαρισμό του Αιγίου, μέσω του μεγάλου Συλλεκτήριου Αγωγού Λυμάτων, η κατασκευή του οποίου έχει ήδη ολοκληρωθεί.

16.5.19

Τα μισά απορρίμματα του Κορινθιακού, βρέθηκαν σε Ναύπακτο και Ψαθόπυργο...

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ ΚΟΛΠΟΥ (Σ.Π.Ο.Α.Κ.) «Ο ΑΡΙΩΝ»  Αίγιο, 15 Μαΐου 2019.
«Ο Σ.Π.Ο.Α.Κ. σε συνεργασία με την ΟΖΟΝ ΜΚΟ ανακοινώνει τον απολογισμό του Α΄ κύκλου έρευνας για τα θαλάσσια απορρίμματα στον Κορινθιακό Κόλπο»
Ο πρώτος κύκλος καταμέτρησης και καταγραφής θαλάσσιων απορριμμάτων σε ακτές του Κορινθιακού Κόλπου ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Οι δράσεις καθαρισμού στα 6 επιλεγμένα σημεία - παρατηρητήρια (Ναύπακτο, Ιτέα,  Αλυκή Βοιωτίας, Κόρινθο, Ακράτα και Ψαθόπυργο Αχαΐας) πραγματοποιήθηκαν με την πολύτιμη βοήθεια μαθητών σχολείων και εθελοντών από τις τοπικές κοινωνίες. Ο απολογισμός του πρώτου κύκλου καθαρισμών για το σύνολο των ακτών είναι 14.841 συλλεχθέντα αντικείμενα μεγαλύτερα από 2,5 εκατοστά. Σε όλα τα σημεία παρατήρησης η καταμέτρηση διενεργήθηκε σε 100 μέτρα παραλίας. Τα καταμετρηθέντα αντικείμενα ανά σημείο μέτρησης αναλύονται ως εξής:
Παραλία Πούντο, Ναύπακτος Ναυσικά, Ιτέα Αλυκή, Βοιωτία Καλάμια, Κόρινθος Ακράτα, Αχαΐα Μάτι – Ψαθόπυργος, Αχαΐα
Σύνολο Αντικειμένων 5.611 - 1.773 - 2.960 - 1.115 - 1.052 - 2.330.

16.4.19

1ο και 2ο δοκιμαστικό δρομολόγιο επιβατικού πετρελαιοκίνητου τρένου

http://froyros.blogspot.com/2008/04/blog-post_1276.html
Μια μέρα πριν την επίσημη εξαγγελία τής ΕΡΓΟΣΕ έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο επιβατικού πετρελαιοκίνητου τρένου από το Κιάτο έως το Αίγιο και όχι έως τη Ροδοδάφνη...  Αυτό σημαίνει ότι η διαδρομή έως τον τερματικό σταθμό είναι περί τα 65 χλμ και όχι 70 που αναφέρεται στην ανακοίνωση... 
Απορίας άξιον είναι, επίσης, και η αναφορά τής ΕΡΓΟΣΕ ότι, «Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι το πρώτο, μετά από 8 χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα, λόγω κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.» 
Δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζαν τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ, την από 11-8-2009 ανακοίνωση του ΟΣΕ περί διακοπής δρομολογίων από Κιάτο προς Αιγιαλεία…

17.3.19

Η "Οδύσσεια" ενός τουριστικού λεωφορείου, αναζητώντας το αρχαίο θέατρο Αιγείρας

 Κοιτώντας το video αυτό, κάποιος μπορεί να πει: «Εντάξει, ένα λάθος έγινε  από τον οδηγό, λόγω ελλιπούς εργοταξιακής σήμανσης.
Η τοποθετηθείσα το 1995 πινακίδα στον Άι Γιάννη από την αρχαιολογική υπηρεσία (προς Αρχαία Αιγείρα) δεν περιλαμβάνει τη διευκρίνιση ότι η είσοδος στην 17 Επαρχιακή Οδό [Αιγείρας - Περιθωρίου], είναι μόνο για ΙΧ, αγροτικά και λεωφορεία …”νάνους” !
Φυσικά, όλα θα έχουν διορθωθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Αφενός, σύντομα θα δοθεί στην κυκλοφορία η υπόγεια διάβαση στο κέντρο της Αιγείρας.
Αφετέρου, ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς στον Κριό ποταμό, η έξτρα γέφυρα, που κατασκευάζεται άρον άρον και με «ρεφενέ» (“έπεσε” η ΕΡΓΟΣΕ, “έπεσε” ο Αβαξ, θα “πέσει” και η Περιφέρεια). Γιατί έτσι και γιατί τώρα ;

14.3.19

ΟΣΕ Δρομολόγια, Κιάτο - Αίγιο. (Κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο καλοκαίρι)

Τα τρία "ΠΡΕΠΕΙ" που εκκρεμούν...
 Σύμφωνα με ρεπορτάζ τού ypodomes.com, ολοκληρώθηκε το στρώσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο και σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ πλέον έχει "κουμπώσει" με τις γραμμές που τερματίζουν στον σταθμό τού  Αιγίου. 
Είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα στην λειτουργία του τμήματος -65 περίπου χιλιόμετρα- μετά από 10 σχεδόν χρόνια παύσης {15 Αυγούστου 2009}.
Οι εκκρεμότητες που απομένουν δεν είναι πολλές είναι όμως σημαντικές.

28.2.19

Καταγραφή επιστημονικών δεδομένων για τη ρύπανση του Κορινθιακού

Σταθμός 1:   Ψαθόπυργος Αχαΐας, παραλία Μάτι, δυτική εκβολή Βολιναίου
Σταθμός 2:   Ακράτα Αχαΐας, νότια εκβολή Κράθη 
Σταθμός 3:   Κόρινθος, παραλία Καλάμια /5ο Δημοτικό σχολείο
Ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου (Σ.Π.Ο.Α.Κ.) «Ο ΑΡΙΩΝ» συνεχίζοντας τις δράσεις για την προστασία και ανάπτυξη του Κορινθιακού Κόλπου και της ευρύτερης περιοχής και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, σε συνεργασία με την Μη Κυβερνητική Οργάνωση ΟΖΟΝ και τους συλλόγους "Πράσινο+Μπλε" (Ναύπακτος), "Κρισσαίος" (Φωκίδα) και "Αργώ" (Αλυκή – Βοιωτίας), ανακοινώνει την έναρξη υλοποίησης του έργου «ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΣ – Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑ», χρηματοδοτούμενο από το Πράσινο Ταμείο.

24.2.19

Χωρίς τέλος, οι "περιπέτειες" του παραλιακού της Αιγείρας...

Από τα μέσα της δεκαετίας τού ’90,  Πόσες δεκάδες επισκευές του παραλιακού δρόμου της Αιγείρας έχουν καταγραφεί; Πόσες «άστοχες» παρεμβάσεις (χωρίς μελέτη) έχουν γίνει»; Πόσες αντιδιαβρωτικές μελέτες έχουν εκπονηθεί και ταυτόχρονα πετάχτηκαν στα σκουπίδια;  Πόσες εξαγγελίες «νέων» μελετών γίνονται εδώ και χρόνια, χωρίς αποτέλεσμα; Ας ρίξουμε μια ματιά στο ιστορικό της ΤΟΠΙΚΗΣ «ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ» Όλα όσα έχουν συμβεί στον πολύπαθο παραλιακό της Αιγείρας τα τελευταία 20 χρόνια...

29.1.19

Εσωτερικά δίκτυα παραλιακών οικισμών Αιγιαλείας


Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019, κατατέθηκε η πρόταση για χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020», του έργου κατασκευής των κεντρικών αποχετευτικών αγωγών παραλιακών οικισμών 2.000 έως και 10.000 κατοίκων, με προϋπολογισμό 21.800.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι με βάση τη συνολική μελέτη για τα εσωτερικά δίκτυα αποχέτευσης χρειάζονται για την υλοποίηση του έργου περίπου 30 εκατ. ευρώ.

27.1.19

Νέες "επικαιροποιήσεις" χρονοδιαγραμμάτων στο πολύπαθο έργο Κιάτο - Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος - Ρίο...


Ποιος μπορούσε να φανταστεί τον Μάρτιο του 2007 (τότε που ολοκληρώθηκαν οι δημοπρατήσεις του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη) ότι θα περνούσαν 12 χρόνια για να  δουν τρένο στο Αίγιο (ούτε καν στη Ροδοδάφνη) μέσα στο 2019...;
Το ποιο σοβαρό όμως είναι ότι στα τμήματα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος – Ρίο (στα οποία εδώ και 2-3 χρόνια ήταν σε εξέλιξη έργα), το Υπουργείο Υποδομών και ΕΡΓΟΣΕ προετοιμάζουν φάκελο προς τις Βρυξέλες για την έγκριση χρηματοδότησης της ολοκλήρωσης της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής υψηλών ταχυτήτων από την περιοχή της Ροδοδάφνης (Αίγιο) μέχρι το Ρίο στην οδό Κανελλοπούλου, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαγωνισμοί για το συγκεκριμένο τμήμα !