17.3.19

Η "Οδύσσεια" ενός τουριστικού λεωφορείου, αναζητώντας το αρχαίο θέατρο Αιγείρας

 Κοιτώντας το video αυτό, κάποιος μπορεί να πει: «Εντάξει, ένα λάθος έγινε  από τον οδηγό, λόγω ελλιπούς εργοταξιακής σήμανσης.
Η τοποθετηθείσα το 1995 πινακίδα στον Άι Γιάννη από την αρχαιολογική υπηρεσία (προς Αρχαία Αιγείρα) δεν περιλαμβάνει τη διευκρίνιση ότι η είσοδος στην 17 Επαρχιακή Οδό [Αιγείρας - Περιθωρίου], είναι μόνο για ΙΧ, αγροτικά και λεωφορεία …”νάνους” !
Φυσικά, όλα θα έχουν διορθωθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Αφενός, σύντομα θα δοθεί στην κυκλοφορία η υπόγεια διάβαση στο κέντρο της Αιγείρας.
Αφετέρου, ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς στον Κριό ποταμό, η έξτρα γέφυρα, που κατασκευάζεται άρον άρον και με «ρεφενέ» (“έπεσε” η ΕΡΓΟΣΕ, “έπεσε” ο Αβαξ, θα “πέσει” και η Περιφέρεια). Γιατί έτσι και γιατί τώρα ;

14.3.19

ΟΣΕ Δρομολόγια, Κιάτο - Αίγιο. (Κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο καλοκαίρι)

Τα τρία "ΠΡΕΠΕΙ" που εκκρεμούν...
 Σύμφωνα με ρεπορτάζ τού ypodomes.com, ολοκληρώθηκε το στρώσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο και σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ πλέον έχει "κουμπώσει" με τις γραμμές που τερματίζουν στον σταθμό τού  Αιγίου. 
Είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα στην λειτουργία του τμήματος -65 περίπου χιλιόμετρα- μετά από 10 σχεδόν χρόνια παύσης {15 Αυγούστου 2009}.
Οι εκκρεμότητες που απομένουν δεν είναι πολλές είναι όμως σημαντικές.