1.12.10

ΔΕΚ. 2010 -Δήμος Αιγιαλείας, Η γέφυρα στον Κριό, Το Αρχαίο Θέατρο

  • Στο “φουλ” οι μηχανές τής Δημοτικής Αρχής
  • -Αποχετευτικό: Μπήκε το “νερό” στ' αυλάκι...
  • -Σκουπίδια: Το μεγάλο “αγκάθι”...
  • -Οικονομικά: “Κυκεώνας”...
  • -Διοικητική οργάνωση: Το μεγάλο στοίχημα...  Μία ευχάριστη έκπληξη ένοιωσαν όσοι βρίσκονταν στην πλατεία τής Αιγείρας το μεσημέρι τής 15ης Δεκεμβρίου.

1.11.10

ΝΟΕ. 2010: Τρένο & Αυτοκινητόδρομος - Πάνε πίσω 2-3 χρόνια...

Και δια στόματος Υπουργού, επιβεβαιωθήκαμε για το “καθυστερημένο” τρένο
Ζητείται παράταση ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για 2 χρόνια...
Το έχουμε επισημάνει επανειλημμένα μέσα από τις σελίδες μας. Ότι, δηλαδή, οι σοβαρές εμπλοκές στην εξέλιξη του έργου κατασκευής σιδηροδρομικού δικτύου στη βόρεια Πελοπόννησο, καθιστούν “όνειρο θερινής νυκτός” το να φτάσει την επόμενη πενταετία το τρένο στο Αίγιο...

11.10.10

Με αφορμή το ξήλωμα μιάς “ασήμαντης” σιδηροτροχιάς...

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2010 Με αφορμή το ξήλωμα μιάς “ασήμαντης” σιδηροτροχιάς...:Στην Ελλάδα ...Ποτέ Δεν Πε­θαί­νει η διαχρονικότητα της “πολιτικής - οικονομικής μιζέ­ριας”! Ο “Μου­ντζού­ρης” τού Τρι­κού­πη, έ­κα­νε πέ­ντε χρό­νια να πιάσει στο Πα­τρι­νό λι­μά­νι! Το νέ­ο τρέ­νο “πύ­ραυ­λος”, πό­σο θα χρεια­στεί για να φτά­σει στην Α­χα­ϊ­κή Πρω­τεύ­ου­σα; Ή­ταν κά­τι το α­να­με­νό­με­νο. Μπο­ρεί και να άρ­γη­σε κά­μπο­σα χρό­νια. Το ξή­λω­μα της γραμ­μής τού Τρι­κού­πη, πα­ρά τις γνω­στές ε­μπλο­κές και κα­θυ­στε­ρή­σεις, προ­χω­ρά(;)... Χι­λιο­ει­πω­μέ­να τα προ­βλή­μα­τα της κα­τα­σκευ­ής του νέ­ου σι­δη­ρο­δρό­μου, που θα α­ντι­κα­τα­στή­σει το υ­πέρ­γη­ρο -υ­πε­ραιω­νό­βιο- και πρώ­το με­γά­λο έρ­γο τού Ελ­λη­νι­κού κρά­τους, ε­δώ στη βό­ρεια Πε­λο­πόν­νη­σο....

1.10.10

ΟΚΤΩΒ.2010: ΣΧΟΟΑΠ Αιγείρας

Αναβολή τής συζήτησης της Β1΄ φάσης τού ΣΧΟΟΑΠ στο Δ.Σ. τής Αιγείρας
Πεντέμισι χρόνια μετά την κατά πλειοψηφία έγκριση της Α΄ φάσης τού ΣΧΟΟΑΠ Δήμου Αιγείρας από το Δημοτικό Συμβούλιο, ήρθε στην ημερήσια διάταξη του Σώματος το θέμα έγκρισης της Β1΄ φάσης τού σχεδίου. Συγκεκριμένα, κατά τη συνεδρίαση της 16-9-2010, η μελετήτρια Χρύσα Διονυσοπούλου παρουσίασε τον ογκωδέστατο φάκελο της τελικής πρότασης του Σχεδίου Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης διοικητικών ορίων Δήμου Αιγείρας.

1.8.10

ΑΥΓ. 2010: Πυρετώδεις διεργασίες στελέχωσης ψηφοδελτίων...


Πυρετώδεις διεργασίες στελέχωσης ψηφοδελτίων, από τους διεκδικητές τού Δημαρχιακού θώκου στο Δ. Αιγιαλείας
Οι ε­κλο­γές του Νο­εμ­βρί­ου α­πο­κτούν με­γά­λη ση­μα­σί­α. Ο δή­μαρ­χος θα δια­χει­ρί­ζε­ται πράγ­μα­τα που α­φο­ρούν την ά­με­ση κα­θη­με­ρι­νό­τη­τα του πο­λί­τη, πε­ρισ­σό­τε­ρα και α­πό τον πρω­θυ­πουρ­γό. Ο ε­κλεγ­μέ­νος πε­ρι­φε­ρειάρ­χης θα έ­χει στον τό­πο του με­γα­λύ­τε­ρο ει­δι­κό βά­ρος και α­πό υ­πουρ­γό. Με αυτή την (υπέρ) αισιόδοξη σκέψη κοιτάμε και μεις εδώ στην Αιγιαλεία, τα νέα δεδομένα που θα ξημερώσουν μετά την 7η Νοεμβρίου...

1.6.10

ΙΟΥΝ. 2010: Σαββατοκύριακα ...“ελευθέρας” στον παραλιακό τής Αιγείρας

Σαβ­βα­το­κύ­ρια­κα ...“ε­λευ­θέ­ρας” στον πα­ρα­λια­κό τής Αι­γεί­ρας
Το θέ­μα γνω­στό α­πό το προ­η­γού­με­νο (και ό­χι μό­νο) κα­λο­καί­ρι, α­φού συ­νε­χί­ζει να προ­κα­λεί ε­ντά­σεις και δι­χο­γνω­μί­ες.
Ό­λες οι πλευ­ρές α­ντι­τάσ­σουν τα ε­πι­χει­ρή­μα­τά τους.

5.5.10

Κατεδαφίσεις Γεφυρών Λαδοπόταμου και Κράθη

5-5-10 Κράθης Ποταμός
Στις 4 το α­πό­γευ­μα της Τε­τάρ­της 5 Μα­ΐ­ου 2010 πραγ­μα­το­ποιή­θηκε η κα­τε­δά­φι­ση του βόρειου κλά­δου της γέ­φυ­ρας του Πο­τα­μού Κρά­θη. Εί­χε μά­λι­στα δη­μιουρ­γη­θεί και ει­δι­κή ε­ξέ­δρα δί­πλα στο πο­τά­μι, ώ­στε ό­λοι να πα­ρα­κο­λου­θή­σουν σε α­πό­στα­ση α­σφα­λεί­ας την δια­δι­κα­σί­α κα­τε­δά­φι­σης.
Πο­λύ πιο νω­ρίς α­πό την προ­γραμ­μα­τι­σμέ­νη α­να­τί­να­ξη, πλή­θος κό­σμου συ­γκε­ντρώ­θη­κε στο ση­μεί­ο, ε­νώ πα­ρα­βρέ­θη­καν τε­χνι­κοί και διοι­κη­τι­κοί πα­ρά­γο­ντες α­πό ό­λες τις ε­ται­ρεί­ες που με­τέ­χουν στην κα­τα­σκευα­στι­κή κοι­νο­πρα­ξί­α Α­ΠΙΟΝ ΚΛΕ­ΟΣ.
Ε­ντυ­πω­σια­κό το θέ­α­μα, α­φού χρειά­στη­καν μό­νο λί­γα δευ­τε­ρό­λε­πτα για να γί­νει έ­να “σύν­νε­φο” σκό­νης η με­γά­λη αυ­τή γέ­φυ­ρα, η η­λι­κί­α τής ο­ποί­ας δεν ξε­περ­νού­σε τα 40 χρό­νια.
28-4-10 Λαδοπόταμος (κόμβος Καλαβρύτων) 
Εντυπωσιακές εικόνες από την ανατίναξη της γέφυρας της Ν.Ε.Ο στον κόμβο τον Καλαβρύτων, το μεσημέρι τής Τετάρτης 28 Απριλίου 2010. Η κατεδάφιση έγινε προκειμένου να κατασκευαστεί η καινούργια στο πλαίσιο των εργασιών του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Πατρών. Έπεται συνέχεια, αφού σε λίγο καιρό θα δούμε ανάλογα στιγμιότυπα και στη γέφυρα του Κράθη.

1.5.10

Μάιος 2010: “ Άνθρακες” η ...διαβούλευση! - “Θυμωμένη” η κοινωνία τής Ανατολικής Αιγιαλείας


Εί­ναι βέ­βαιο ό­τι για πο­λύ με­γά­λο χρο­νι­κό διά­στη­μα θα ευ­ρί­σκε­ται στο ε­πί­κε­ντρο τής “ε­πι­στη­μο­νι­κής” πο­λι­τι­κής έ­ρευ­νας, η συ­ζή­τη­ση για το τι α­κρι­βώς συ­νέ­βη με την πε­ρί­φη­μη δια­βού­λευ­ση για τη δη­μιουρ­γί­α Δή­μου α­να­το­λι­κής Αι­για­λεί­ας και έ­δρα το Δια­κο­πτό.

1.4.10

ΑΠΡ. 2010: Ανάβασης Τέλος... Παραμένουν (για λίγο) οι ¨Καλλικρατικοί" πόθοι...

1. ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ τέλος!!! Στην ΕΛΠΑ ρίχνουν τις ευθύνες για την κατάργηση της Αιγειράτικης διαδρομής
"Βγήκε το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2010 και η "ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΣ" (τρομάρα τους) ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ έκοψαν ένα επιτυχημένο αγώνα από το πρωτάθλημα αναβάσεων,

1.3.10

ΜΑΡ. 2010: Αρχαίο Θέατρο και τρένο...

1. Ευτυχώς που ήρθε ο Σταύρος Μπένος.., (link)
 2. Και νέα επιβεβαίωση τού “Φ” για το τρένο: Καθοριστικής σημασίας ο ερχόμενος Σεπτέμβριος
Πα­ρελ­θόν α­πο­τε­λεί η σύν­δε­ση της δι­πλής σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής με τη Βιο­μη­χα­νι­κή Πε­ριο­χή της Πά­τρας, ό­πως α­να­κοί­νω­σε την Πα­ρα­σκευ­ή 26 Φε­βρουα­ρί­ου το στέ­λε­χος της Διεύ­θυν­σης Κα­τα­σκευών της ΕΡ­ΓΑ Ο­ΣΕ Α.Ε., Π. Μπό­κια στη η­με­ρί­δα που διορ­γά­νω­σε το ΤΕ­Ε Δυτ. Ελ­λά­δος για τα με­γά­λα έρ­γα.
Ό­πως ε­ξή­γη­σε η κα Μπό­κια η αρ­μό­δια Ευ­ρω­πα­ϊ­κή Ε­πι­τρο­πή δεν ε­νέ­κρι­νε τη χρη­μα­το­δό­τη­ση της με­λέ­της με α­πο­τέ­λε­σμα το έρ­γο να τι­νά­ζε­ται στον α­έ­ρα. Το στέ­λε­χος της ΕΡ­ΓΑ Ο­ΣΕ Α.Ε., ό­μως δεν ε­πε­φύ­λασ­σε μό­νο αυ­τή την πί­κρα για τους το­πι­κούς φο­ρείς, κα­θώς α­να­φε­ρό­με­νη στην ε­ξέ­λι­ξη της νέ­ας σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής, τό­νι­σε πως α­πό το Ρί­ο μέ­χρι το νέ­ο λι­μά­νι της Πά­τρας ό­χι μό­νο δεν έ­χει γί­νει καν η με­λέ­τη πε­ρι­βαλ­λο­ντι­κών ε­πι­πτώ­σε­ων, αλ­λά δεν έ­χει δε­σμευ­τεί ού­τε έ­να ευ­ρώ για το έρ­γο.

2.2.10

Φεβ. 2010: Η απάντηση της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ στον "Φ" για τη σήραγγα τής “Ακράτας”


Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού...;
Πέρασε ένας χρό­νος, α­πό την η­μέ­ρα που το­πο­θε­τή­θη­καν οι πι­να­κί­δες με την έν­δει­ξη “κα­τα­σκευ­ή ΣΗ­ΡΑΓ­ΓΕΣ Α­ΚΡΑ­ΤΑΣ” ε­πί τής Νέ­ας Ε­θνι­κής Ο­δού στο ύ­ψος τής Αι­γεί­ρας. Ό­λο αυ­τό το διά­στη­μα, ό­μως, πα­ρά το γε­γο­νός, ό­τι ε­πα­νει­λημ­μέ­να ο “Φ” έ­χει πα­ρου­σιά­σει το θέ­μα, το ο­ποί­ο έ­χει προ­κα­λέ­σει αρ­κε­τές α­ντι­δρά­σεις συ­ντο­πι­τών, ου­δείς μέ­χρι σή­με­ρα εν­δια­φέρ­θη­κε να ρω­τή­σει “αρ­μο­δί­ως” το για­τί έ­χει συμ­βεί αυ­τό.
Έ­τσι, για μια α­κό­μη φο­ρά, ο “Φ” θέ­λη­σε να διε­ρευ­νή­σει το θέ­μα υ­πο­βάλ­λο­ντας ε­ρώ­τη­μα, με ε­πι­σύ­να­ψη των δη­μο­σιευ­μά­των μας, προς την κα­τα­σκευά­στρια “Ο­ΛΥ­ΜΠΙΑ Ο­ΔΟΣ” και κοι­νο­ποί­η­ση προς το αρ­μό­διο Υ­πουρ­γεί­ο.
Μέ­σα σε 10 μέ­ρες, α­πό τη στιγ­μή  που έ­λα­βε το έγ­γρα­φο της ε­φη­με­ρί­δας μας, η κα­τα­σκευα­στι­κή Κοι­νο­πρα­ξί­α, μας έ­στει­λε την α­πά­ντη­σή της, η ο­ποί­α με­τα­ξύ άλ­λων α­να­φέ­ρει: “...για το θέ­μα τής σή­μαν­σης της σή­ραγ­γας “Α­κρά­τας” θα θέ­λα­με να γνω­ρί­ζε­τε ό­τι πρό­κει­ται για σή­μαν­ση στο πε­δί­ο στο πλαί­σιο της κα­τα­σκευ­ής τού έρ­γου και ό­χι για την ο­ρι­στι­κή σή­μαν­ση, η ο­ποί­α θα το­πο­θε­τη­θεί α­πό την Κ/Ξ κα­τα­σκευ­ής με την πε­ρά­τω­ση του έρ­γου βά­σει ε­γκε­κρι­μέ­νης με­λέ­της α­πό την αρ­μό­δια υ­πη­ρε­σί­α τού Υ­πουρ­γεί­ου”.
Ό­πως κα­τα­λά­βα­με, λοι­πόν, η αλ­λα­γή της “προ­σω­ρι­νής” αυ­τής ο­νο­μα­σί­ας, εί­ναι θέ­μα αρ­μο­διό­τη­τας του Υ­πουρ­γεί­ου.
Το Υ­πουρ­γεί­ο, φυ­σι­κά, δεν έ­δω­σε (και μάλ­λον δεν προ­τί­θε­ται να δώ­σει) α­πά­ντη­ση για το συ­γκε­κρι­μέ­νο και πρέ­πει να το πά­ρουν α­πό­φα­ση (ό­σοι α­κό­μα δυ­σα­να­σχε­τούν) ό­τι η ο­νο­μα­σί­α αυ­τή μάλλον θα πα­ρα­μεί­νει ο­ρι­στι­κή και Α­ΜΕ­ΤΑ­ΚΛΗ­ΤΗ.

1.2.10

ΦΕΒ. 2010: Κάποτε... το τρένο “χελώνα” θα πιάσει Πατρινό λιμάνι!


Φυ­σι­κά, ό­ταν κά­πο­τε δει τρέ­νο η Πά­τρα (και ε­φό­σον ξε­χά­σουν την υ­πο­γειο­ποί­η­σή της), δεν θα εί­ναι έ­να σύγ­χρο­νο Ευ­ρω­πα­ϊ­κό τρέ­νο των 250 χι­λιο­μέ­τρων την ώ­ρα, αλ­λά έ­να ό­χη­μα του πε­ρα­σμέ­νου αιώ­να που θα ει­σέρ­χε­ται στην Α­χα­ΐ­α με την «τρι­το­κο­σμι­κή» τα­χύ­τη­τα των 140 χιλ­μ/ώ­ρα!
-------------
Για μια α­κό­μη φο­ρά ε­πι­βε­βαιώ­θη­κε πλή­ρως το ρε­πορ­τάζ τής ε­φη­με­ρί­δας μας τού πε­ρα­σμέ­νου Αυ­γού­στου, πε­ρί της νέ­ας σι­δη­ρο­δρο­μι­κής γραμ­μής, ό­που γρά­φα­με: «Ξα­να­ζε­σταί­νουν τη μη­χα­νή υ­λο­ποί­η­σης του έρ­γου…», ε­πι­ση­μαί­νο­ντας ό­τι τα έρ­γα σχε­δόν στο σύ­νο­λό τους εί­χαν πα­γώ­σει (ά­γνω­στο για­τί) το τε­λευ­ταί­ο διά­στη­μα και το­νί­ζα­με τον κίν­δυ­νο -μη υ­λο­ποί­η­σης- «απέ­ντα­ξης» α­πό το Τα­μεί­ο Συ­νο­χής τού τμή­μα­τος «Κιά­το - Ρο­δο­δάφ­νη», που ξε­κί­νη­σε το 2004 με προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό 240 ε­κατ. ευ­ρώ και ευ­ρω­πα­ϊ­κή χρη­μα­το­δό­τη­ση κα­τά 50%, α­φού έ­χει α­πορ­ρό­φη­ση μό­νο 62%. Τό­τε, με­τα­ξύ των άλ­λων, κα­τα­λή­γα­με στη δια­πί­στω­ση ό­τι το νέ­ο τρέ­νο σε κα­μί­α πε­ρί­πτω­ση δεν θα φτά­σει ό­πως προ­βλέ­πουν οι συμ­βά­σεις (το 2010) στη Ρο­δο­δάφ­νη και ο νέ­ος χρο­νι­κός ο­ρί­ζο­ντας θα εί­ναι μί­α του­λά­χι­στον πε­ντα­ε­τί­α…  

1.1.10

ΙΑΝ. 2010: ο ...Παραλιακός και άλλα


ΦΩΤΟ: 17/1/2010 ώρα 1,26 μ.μ.  Όχι, δεν έφταιξε ο κατεστραμμένος δρόμος αυτή τη φορά... Απλώς ο οδηγός δεν έδεσε καλά το χειρόφρενο και το μικρό Ι.Χ. βρέθηκε στο νερό! Ούτε καν στην ανύπαρκτη αμμουδιά!
Ολοχρονίς τον χτίζανε... χειμώνα γκρεμιζόταν! Τι είναι; Μα φυσικά ο ...Παραλιακός τής Αιγείρας!!