12.11.12

11/11/2012: 10η Ανάβαση Αιγείρας

Διαδρομή 10ης Ανάβασης
42 ...ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ;
Σχεδόν "απαρατήρητη" -τουλάχιστον στην ανατολική Αιγιάλεια- πέρασε η 10η διοργάνωση τής ανάβασης Αιγείρας, που ολοκληρώθηκε νωρίς το μεσημέρι τής Κυριακής 11/11/12. Αν δεν διέκοπταν τη πρωινή ησυχία, των πέριξ τού Κριού ποταμού κατοίκων, οι θορυβώδεις κινητήρες των περίπου 40 αγωνιστικών αυτοκινήτων, κανείς δεν θα είχε καταλάβει ότι έγινε αγώνας εκεί στη 17η Περιφερειακή Οδό. Ούτε κάποια αφίσα δεν διαμήνυε το γεγονός. ούτε καν ένα πανό στη γέφυρα του Κριού ποταμού... 
Όσον αφορά, πάντως το αγωνιστικό μέρος το ρεπορτάζ τού Άγγελου Σταθακόπουλου αναφέρει τα εξής: 
Η πραγματοποίηση της Ανάβασης Αιγείρας, που επέστρεψε στο αγωνιστικό ημερολόγιο, τον Νοέμβριο αντί του Ιουνίου, δεν προβλημάτισε καθόλου αγωνιζόμενους και θεατές. Με ήλιο και ευχάριστη θερμοκρασία ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του Σαββάτου αλλά και ο αγώνας της Κυριακής. Η διοργάνωση, όπως πάντα, ήταν εξαιρετική από τη ΦΙΛ.Μ.ΠΑ. Το 1ο σκέλος ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα, ενώ στο 2ο υπήρχαν κάποιες μικροδιακοπές λόγω εγκαταλείψεων.
Στη μικρότερη κλάση της Ν, την Ν1/ΕΝ1 ο Πολύδωρος Φούντας επιβεβαίωσε αυτό που έδειξε στις δοκιμές, ότι δύσκολα θα έχανε τη νίκη. Κέρδισε και τα 2 σκέλη του αγώνα κάνοντας μάλιστα στο 2ο σκέλος το ταχύτερο πέρασμα του διημέρου για την κλάση. Τον ακολούθησε ο Κώστας Πάρρας που ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να τον απειλήσει και την τριάδα συμπλήρωσε ο Άγγελος Τσάμης. Στην Ν2/ΕΝ2 ο Χρήστος Βασιλείου ήταν ο μοναδικός συμμετέχων μετά την εγκατάλειψη του Σταύρου Κρέτσα, κάτι που δεν τον εμπόδισε όμως από το να βελτιώσει τις επιδόσεις που έκανε στις δοκιμές του Σαββάτου. Στην Ν4/ΕΝ4 ο Κώστας Πατσουρέας κέρδισε το 1ο σκέλος. Όμως στο 2ο σκέλος έχασε σημαντικό χρόνο κι έτσι ο Στέφανος Σπάρταλης κάνοντας τον χρόνο που έκανε ο Πατσουρέας στο 1ο σκέλος, κέρδισε τον αγώνα. Καθώς η μοναδική κλάση της Ν που προσμετρούσε ήταν η Ν1, ο Σπάρταλης ήταν ο νικητής της κατηγορίας Ν με 2ο τον Πατσουρέα και 3ο τον Βασιλείου που ήταν και ο νικητής της Ν έως 2000cc.
Στην Α5/ΕΑ5 ο Θανάσης Μπάτρης ήταν ο ταχύτερος το Σάββατο αλλά και στο 1ο σκέλος του αγώνα. Όμως εγκατέλειψε στο 2ο σκέλος κι έτσι η νίκη πέρασε στα χέρια του επίσης ταχύτατου Μανώλη Στιβακτάκη. Εκπληκτική ήταν η εμφάνιση της Βάσως Κουρτίδου που τερμάτισε 2η ενώ ο Βαγγέλης Μπουγιούκος συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα. Στην Α8/ΕΑ8 ο Μιχάλης Ευθυμίου είχε εύκολο έργο αφήνοντας στη 2η θέση τον Αργύρη Τσούλο και στην 3η τον Τάσο Πέττα. Νικητής της κατηγορίας Α ήταν βέβαια ο Μιχάλης Ευθυμίου με 2ο τον Τσούλο και 3ο τον Μάντεση που ήταν και ο νικητής της Α έως 2000cc.
Στη μικρή κλάση της Ε, την Ε9, ο Χαράλαμπος Ροιδόπουλος κέρδισε εύκολα τον Κωνσταντίνο Καπουρελάκο. Στην Ε10 ο Κώστας Κουνιάκης ήταν σταθερά ταχύτερος των αντιπάλων του και κέρδισε εύκολα την κλάση του. Στην Ε11 η μάχη που περιμέναμε δεν έγινε. Ο Παντελής Βασιλειάδης στον πρώτο του αγώνα με Ford Escort της Ε11 έδειξε στις δοκιμές του Σαββάτου ότι μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη. Όμως, εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους. Νικητής αναδείχθηκε ο Θανάσης Κουρνιάτης που όμως δεν έκανε το χρόνο που έκανε ο Βασιλειάδης το Σάββατο. Στη μεγάλη κλάση της Ε, στα δικίνητα της Ε12 τη νίκη πήρε ο Παναγιώτης Ευθυμίου που κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα. Νικητής της κατηγορίας Ε κάνοντας και την καλύτερη επίδοση της μέρας στο 1ο σκέλος του αγώνα αλλά και συνολικά, ο Λεωνίδας Κύρκος. Στο 2ο σκέλος ο Γιώργος Καιτατζής ήταν ταχύτερος αλλά η νίκη πήγε στον Κύρκο αφήνοντας στη 2η θέση τον Καιτατζή και στην 3η τον Παναγιώτη Λιώρη."
------------------------------
Ιστορικό: Η 1η Α­νά­βα­ση Αρ­χαί­ας Αι­γεί­ρας» έγινε στις 24 Ιουνί­ου 2001, με 97 συμ­με­το­χές και την πα­ρα­κο­λού­θη­σαν 8.000 θε­α­τές. Η 8η Α­νά­βα­ση έγι­νε στις 29 Ιου­νί­ου 2008 με 120 συμ­με­το­χές και την πα­ρα­κο­λού­θη­σαν 20.000 θε­α­τές. Η 9η ανάβαση έγινε στις 21/6/2009 με 86 συμμετοχές.
----------------------------------------------
12/11/2012
Μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ – ΕΠ.Α/ΕΘ.Ε.Α  η Φ.Ι.Λ.Μ.Π.Α διοργανώνει την 10η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ που θα διεξαχθεί στις 10-11 Νοεμβρίου 2012 στο δρόμο από Λαμπινό (Αιγές) προς Αρχαίο Θέατρο.
Όπως είχαμε αναφέρει τον Μάιο, η διοργάνωση για διάφορους λόγους (κυρίως οικονομικούς) είχε αναβληθεί (βλ παρακάτω), λόγοι που σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του συλλόγου «Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας», ξεπεράστηκαν με μειώσεις των παραβόλων συμμετοχής και με εκπτώσεις των τοπικών ξενοδόχω
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ της ΦΙΛΜΠΑ ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΑΓΓΑΡΑ και ΠΟΣΟ ΠΕΝΤΕ (5) ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
Η Οργανωτική Επιτροπή της 1Οη ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ, ανακοίνωσε και τα εξής: στα πλαίσια της Οικονομικής δυσπραγίας της χώρας μας και για βοήθεια στους φίλους Αγωνιζόμενους, μετά πολύ προσπάθεια κατάφερε να πετύχει  Μείωση στις τιμές των ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ και ΞΕΝΩΝΩΝ μέχρι και 30% για τους Συμμετέχοντες στην 1Οη ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ. Επίσης, μειώνει το ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ για όσους ΔΗΛΩΣΟΥΝ: Έως 1600 cc  το παράβολο Συμμετοχής γίνεται 200 € και άνω των 1600 cc το παράβολο Συμμετοχής γίνεται 220 € 
Ονομασία: 10η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ (ΜΙΧ. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ)
Οργανωτής: ΦΙΛ.Μ.Π.Α 
Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις :
Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα ( ΔΑΚ ) και των παραρτημάτων του .
Του Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού .
Της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΟΜΑΕ –ΕΠ.Α/ΕΘ.Ε.Α και των εγκυκλίων της .
Του Γενικού Κανονισμού Αναβάσεων .
Του Ειδικού Κανονισμού, που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του .
Aνάβαση ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ περιλαμβάνεται σε όλα τα  προκηρυγμένα Πρωταθλήματα και Κύπελλα για το 2012.
Η Ανάβαση θα γίνει  σε σύνολο διαδρομής μήκους  3.150 μέτρων και θα  διεξαχθεί σε δύο σκέλη, πριν από την Αφετηρία υπάρχει διαδρομή 900μ. για προθέρμανση. 
ΔΕΚΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1   Αυτοκίνητα των ομάδων Ν και Α που είναι Αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του ελέγχου εξακρίβωσης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΔΑΚ.
2  Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τους αντίστοιχους Τεχνικούς Κανονισμούς
3  Αυτοκίνητα  οποιασδήποτε  ομάδος που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
4  Ιστορικά Αυτοκίνητα σύμφωνα με το Παράρτημα Κ.
5  Αυτοκίνητα της Κατηγορίας FORMULA SALOON.
Tα Aυτοκίνητα των παραπάνω ομάδων Ν, Α, Ε, Ιστορικά, θα χωριστούν σε Κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.
1 Αυτοκίνητα της Ομάδας  Ν υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις
                Ν1 κλάση:  έως  1400 cc
                N2 κλάση:  από 1400 cc έως 1600 cc
                N3 κλάση:  από 1600 cc έως 2000 cc
                N4 κλάση:  πάνω από 2000 cc
2 Αυτοκίνητα της Ομάδας  Α υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις
                A5 κλάση:  έως 1400 cc
                Α6 plus κλάση: πάνω από 1400cc έως 1600cc και Α6 kit car και R2
                A7 κλάση:  από 1600 cc έως 2000 cc και R3 και S1600.
                A8 κλάση:  πάνω από 2000 cc και Α7 kit car , R4 και WRC
3  Αυτοκίνητα της Ομάδας  ΕΕ υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις
                EΕ  9 κλάση: έως 1400 cc
                EΕ 10 κλάση: από 1400 cc έως 1600 cc
                EΕ 11 κλάση: από 1600 cc έως 2000 cc
                EΕ 12 κλάση: πάνω από 2000cc δικίνητα
Τα Αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την Αντίστοιχη  Κλάση της Α ή της Ν(π.χ. ΕΑ5 μαζί με Α5, ΕΝ1 μαζί με Ν1)
4   Αυτοκίνητα της Ομάδας Ιστορικών σε 4 Κατηγορίες και 4 Κλάσεις
                 Κατηγορία Ι  (έως και 1969) Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κατηγορία 2  (1970 έως και 1975) Ιστορικών Αυτοκινήτων 
                 Κατηγορία 3  (1976 έως και 1981) Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κατηγορία 4  (1982 έως και 1985) Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κλάση Β1-Β2-Β3-C1-C2 έως 1600cc Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κλάση D1-D2-E1&E3 έως 1600cc Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κλάση Β4-Β5-C3-C4-C5 πάνω απο 1600cc Ιστορικών Αυτοκινήτων
                 Κλάση D3-D4-E2 & E4 πάνω απο 1600cc Ιστορικών Αυτοκινήτων
Αυτοκίνητα Αγώνων και Πρωτότυπα Εποχής Gr.5 & Gr.6 (έως 1981)   
Τα Αυτοκίνητα της Κατηγορίας FORMULA SALOON χωρίζονται σε 2 κλάσεις:
              Κλάση Ατμοσφαιρικά.
              Κλάση Turbo.      
ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ.
Αν ο διαγωνιζόμενος δεν επιβαίνει του Αυτοκινήτου μπορεί να Δηλώσει μέχρι Δύο (2) οδηγούς ανά Αυτοκίνητο, με την υποχρέωση να Δηλώσει αυτόν που θα Συμμετάσχει στον έλεγχο εξακρίβωσης.
ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΛΑΡΙΣΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ
Αγωνιζόμενος που δεν τερμάτισε το πρώτο σκέλος του Αγώνα ,μπορεί να συμμετέχει στο δεύτερο σκέλος εκτός συναγωνισμού και κατάταξης, εφόσον κριθεί από τους Τεχνικούς Εφόρους το Αυτοκίνητό του κατάλληλο.
---------------------------------------
Ιούνιος 2012
ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΙΓΕΙΡΑΣ " ΓΙΟΚ "; ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΝΑΒΑΛΟΥΝ" - Ο Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής της 10ης Ανάβασης Αρχαίας Αιγείρας κ.Κυριάκος Καπετανάκης, έστειλε επιστολή στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ κ. Μανώλη Χαλιβελάκη, ζητώντας την αναβολή του αγώνα. Στην επιστολή αυτή αναφέρεται ότι μετά από μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλαν τα στελέχη της διοργανώτριας, δε μπόρεσαν να ξεπεράσουν τους πιο κάτω, ουσιώδεις λόγους: «1. Την Οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα μας και οι Έλληνες πολίτες, με τα γνωστά αποτελέσματα. 2. Την άθλια αντιμετώπιση της διοργάνωσης από ελάχιστη ευτυχώς μερίδα …..δεν γνωρίζω πως πρέπει να αποκληθούν αυτοί, αλλά η ζημιά που έχουν κάνει στη Οργάνωση και στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, η δυσφήμιση του Αθλήματος είναι ότι χειρότερο. Αυτό βέβαια είναι θέμα για εξέταση κλπ. ενεργειών για μετά. 3. Συνημμένα σας υποβάλλω έγγραφο της Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νομού Αχαΐας, που λόγω αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών για την αντιπυρική περίοδο από 01-06-2012 έως 31-10-2012, αδυνατεί να καλύψει Αγώνες . Παρά της όποιες ενέργειές μας δεν κατέστη δυνατή η σαφής δήλωση τους για βοήθεια και υποστήριξη με Πυροσβεστικό όχημα.
Για τους πιο πάνω σημαντικούς λόγους, παρακαλώ να δοθεί ΑΝΑΒΟΛΗ του Αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος: 10η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ) για τις 11-11-2012 ή για όποια άλλη ημερομηνία μπορεί να διεξαχθεί, με βάσει το Αγωνιστικό Ημερολόγιο.»