Στις
9 Ιανουαρίου 2013, παρακολουθήσαμε στη συνέντευξη Τύπου για τον προγραμματισμό
του Υπουργείου Ανάπτυξης - Υποδομών τού 2013, την εισήγηση του Υπουργού Κωστή
Χατζηδάκη, ο οποίος δήλωσε για το «πολύπαθο» σιδηροδρομικό έργο της βόρειας
Πελοποννήσου τα εξής: «Στον Άξονα Αθήνα
(ΣΚΑ) – Πάτρα, η νέα γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο) ολοκληρώνονται
τα βασικά έργα πολιτικού μηχανικού μέχρι το Μάρτιο 2013».
Ας ελπίσουμε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα να
δοθούν οι απαιτούμενες διευκρινήσεις για τον παραπάνω «χρησμό»
και να γίνει κατανοητό πότε επιτέλους θα επανεκκινηθούν οι διαλυθείσες εργολαβίες…
και να γίνει κατανοητό πότε επιτέλους θα επανεκκινηθούν οι διαλυθείσες εργολαβίες…
Όπως επανειλημμένα έχουμε γράψει, αυτό το διάσημα δύο εργολαβίες είναι σε εξέλιξη, αυτή στο Διακοπτό (υπογειοποίηση κλπ) και αυτή της κατασκευής των σταθμών και στάσεων (από Ξυλόκαστρο έως
Αίγιο).
Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, θα πρέπει να εικάσουμε
ότι η φράση «βασικά έργα πολιτικού μηχανικού» ίσως αφορά την επαναδημοπράτηση σκούπα
(Υπόλοιπα έργα «Μηχανικής», επιδομή-σιδηροτροχιές κλπ) στο τμήμα Κιάτου - Ροδοδάφνης.
Αν δεν προχωρήσουν αυτά τα έργα, δεν μπορούν να
ολοκληρωθούν και οι σιδηροδρομικές στάσεις, όπως αυτή του Πλατάνου Αιγιαλείας
κλπ.
Όσον αφορά το τμήμα Ροδοδάφνη - Παναγοπούλα -Ψαθόπυργος
(315 εκατομ.Ευρώ), εδώ και πολλούς μήνες αναμένεται η έγκριση από το Ελεγκτικό
Συνέδριο.
Το γνωστό (γραφειοκρατικό και όχι μόνο) σκηνικό… που «βάλτωσε» επί μία τουλάχιστον
πενταετία την «περιπετειώδη» είσοδο του «υπερσύχρονου σιδηροδρόμου στην
Αιγιαλεία…
Κ.Ρ.