16.10.13

«Φρένο» στις κλοπές τροχιακού υλικού από τον ΟΣΕ

16-10-2013
Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς η απόσυρση του τροχιακού υλικού από τον ΟΣΕ. Σειρά είχαν σήμερα οι ράγιες στο τμήμα μεταξύ Κριού και Μαύρων Λιθαριών...
4-10-2013
«Μαζεύουν» το παλιό υλικό από την Ανατολική Αιγιαλεία
Κοινό «μυστικό» ήταν εδώ και καιρό, ότι οι παλιές σιδηροτροχιές, που είχαν ξηλωθεί προ τριετίας - τετραετίας λόγω κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και είχαν τοποθετηθεί παράπλευρα των έργων στο τμήμα Κιάτου – Διακοπτού, «αραίωναν» μέρα με μέρα και νύχτα με νύχτα!
Φωτο 2
Σε ορισμένα, μάλιστα, ερημικά σημεία οι «ντάνες» των σιδηροτροχιών έχουν σχεδόν εξαφανιστεί… (Το θράσος των κλεπτών, ήταν τόσο μεγάλο, που κάποιοι είχαν δει φορτηγά με ανυψωτικά μηχανήματα να προσπαθούν «καταμεσήμερο» να φορτώσουν και επειδή φοβήθηκαν ότι έγιναν αντιληπτοί εγκατέλειψαν τα «κλοπιμαία» μερικά μέτρα πιο πέρα…! (φωτο 2)    
Η διοίκηση του ΟΣΕ, λοιπόν, προχώρησε στη λήψη μέτρων για την αποτροπή δολιοφθορών και κλοπών υλικών (κυρίως μετάλλου), μιας και το κόστος ανέρχεται σε πέντε εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
‘Έτσι, από χθες, συνεργείο, με την επίβλεψη κλιμακίου του ΟΣΕ, προχώρησε στην απομάκρυνση σιδηροτροχιών που ήσαν αποθηκευμένες στην περιοχή πάνω από το λιμανάκι (μεταξύ Ακράτας – Πλατάνου -φωτο 1)  
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η εντατικοποίηση της φύλαξης του σιδηροδρομικού δικτύου με τη συνεργασία ιδιωτικής εταιρείας φρούρησης, καθώς και η καταγραφή με ταχύτητα όλου του άχρηστου υλικού προκειμένου, με νόμιμες και διαφανείς διαδικασίες, να πωλείται. Η ενέργεια αυτή εκτός του εκσυγχρονισμού και απαλλαγής του δικτύου από άχρηστα υλικά, θα αποφέρει στον ΟΣΕ έσοδα 7 εκατομμυρίων ευρώ.