Παραδόθηκε σήμερα (7-8-2014)
σε κυκλοφορία, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα,
μήκους 7 περίπου χλμ. από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο
Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό. Πρόκειται για το τμήμα, που μελλοντικά θα
αποτελεί τον δεξιό κλάδο κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου (προς Πάτρα) και θα
λειτουργήσει προσωρινά με τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς
Κόρινθο). Παράλληλα, σήμερα ξεκινά και η κατασκευή του αριστερού κλάδου
(προς Αθήνα), η οποία θα διαρκέσει περίπου 10 μήνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τους επόμενους δύο - τρεις μήνες θα δοθεί σε κυκλοφορία και η συνέχεια του δεξιού κλάδου {από Ζευγολατιό έως το Μούλκι <λίγο πριν τον κόμβο του Κιάτου> στο σημείο που κατασκευάζονται τα πρώτα "μετωπικά" διόδια Κορίνθου - Πατρών)
Σε ανακοίνωση του γραφείου του Υπουργού,
που συνοδεύεται με φωτο-υλικό μόνο από τρία σημεία των έργων (Μαύρα Λιθάρια, Λαδοπόταμος,
Αρχαία Κόρινθος) και όχι στιγμιότυπα της επίσκεψης, αναφέρεται μεταξύ άλλων:
Οι εργασίες
κατασκευής στα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα είναι σήμερα σε πλήρη
εξέλιξη και η συνολική πρόοδός τους στο
τέλος Ιουλίου 2014 ξεπέρασε το 50%. Πάνω
από 20 εργοταξιακές ζώνες
εκτείνονται σε μήκος 120 χιλιομέτρων, από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας
Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας.
Οι εργαζόμενοι
στα εργοτάξια του εν λόγω έργου αγγίζουν σήμερα τους 2.000. Το έργο εκτελείται πλέον σε όλο το μήκος της χάραξής του, έχει
παραδοθεί το σύνολο των χώρων για την κατασκευή του και προχωρά με ταχείς ρυθμούς. Σταδιακά ολοκληρώνονται
τμήματά του και μεγάλα τεχνικά έργα
(άνω διαβάσεις, κόμβοι, σήραγγες, γέφυρες) και ανοίγουν συνεχώς
νέα εργοτάξια.
Ο νέος
αυτοκινητόδρομος Κόρινθος
– Πάτρα θα περιλαμβάνει 16 χιλιόμετρα
σηράγγων. Πρόκειται για 12 συνολικά
σήραγγες η διάνοιξη των οποίων είναι ολοκληρωμένη
σε ποσοστό 78%.
Αντίστοιχα,
οι 48 γέφυρες, οι 47 άνω διαβάσεις και οι 129 κάτω διαβάσεις αγγίζουν
ποσοστό ολοκλήρωσης 52% και
παράλληλα, προχωρούν οι υπόλοιπες εργασίες κατασκευής, όπως χωματουργικά,
ασφαλτοστρώσεις, αντιστηρίξεις, έργα αποστράγγισης του αυτοκινητόδρομου.