15.3.16

Νέα «σιωπηρή» παράταση ολοκλήρωσης της Κορίνθου Πατρών!

Μια ακόμα επιβεβαίωση άρθρου του «aigeira.com»
Στον Σεπτέμβριο του 2017, μετατίθεται η «μερική» παράδοση του οδικού άξονα, αφού είναι βέβαιο ότι και μετά τον Μάρτιο του 2017, η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε αρκετά σημεία αμφίδρομα στον ένα από τους δύο κλάδους, ενώ προβλήματα θα υπάρχουν και στο παράπλευρο δίκτυο. 
Για αυτούς τους λόγους, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε νέα παράταση, μέχρι 31 Αυγούστου 2017…
Δεν πρόλαβε να «στεγνώσει» το μελάνι των Δηλώσεων του αρμόδιου Γ.Γ. Υποδομών (7-3-16) στο Θολοπόταμο, όπου ο κ. Γιώργος Δέδες τόνισε -μεταξύ άλλων-  ότι η Κορίνθου Πατρών, στο τέλος Μαρτίου 2017 θα είναι μία "λειτουργική" Οδός εκτός από 2-3 σημεία, και είχαμε νέες μεταθέσεις χρονοδιαγραμμάτων.
Δεδομένο, λοιπόν, ότι το έργο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία στο σύνολό του μέχρι τις 31-03-2017, αφού εκτός των άλλων, υπάρχουν ακόμα θέματα «εμπλοκής» προς επίλυση με την ΕΡΓΟΣΕ, στις Καμάρες, την Κερύνεια, στο Δερβένι, στον Πλάτανο(;) και στο τμήμα από Ρίο μέχρι Αραχωβίτικα
Όπως ενθυμούνται οι αναγνώστες μας, από τις 27 Ιανουαρίου γράφαμε ότι
«στο έργο Κόρινθος - Πάτρα, η ημερομηνία της 31ης Μαρτίου 2017 που έχει τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως όριο ολοκλήρωσης του έργου, θεωρείται «ουτοπική», αφού μέχρι τότε να έχει ολοκληρωθεί  το τμήμα ως το Ξυλόκαστρο, αλλά από εκεί μέχρι την Πάτρα, θέλει δουλειά πολλή»…
Νεότερα δημοσιεύματα, λοιπόν, του αθηναϊκού τύπου (ypodomes, kathimerini) αναφέρουν μεταξύ άλλων:
Έμμεση παράταση έως τις 31 Αυγούστου 2017 έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα για την ολοκλήρωση, των πιο αργοπορημένων οδικών έργων παραχώρησης. Προϋπόθεση, βέβαια, παραμένει ότι στις 31 Μαρτίου 2017 η εθνική οδός Κορίνθου-Πάτρας, θα έχει δοθεί σε κυκλοφορία και οι όποιες εργασίες απομείνουν θα πρέπει να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού και θα αφορούν μόνο μικρά τμήματα. 
Προϋπόθεση, σε κάθε περίπτωση είναι, το Δημόσιο να καταβάλει έγκαιρα τμήμα της αποζημίωσης και το υπόλοιπο της χρηματοδοτικής συμβολής τουστον κατασκευαστή και αν καταστεί αναγκαίο θα αναθέσει στην Ολυμπία Οδό εργασίες ευθύνης της ΕΡΓαΟΣΕ (!)