27.3.13

Κώστας Σπηλιόπουλος: Το 2015 θα "σφυρίξει" το τρένο στο Διακοπτό

Με τον Δήμαρχο τής Αχαϊκής Πρωτεύουσας, άνοιξε τον κύκλο των επαφών του ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, όπου τού ετέθη το πάγιο αίτημα της πόλης για υπογειοποίηση ολόκληρου τού θαλάσσιου μετώπου μέχρι το πατρινό λιμάνι, θέτοντας παράλληλα τα (νέα) χρονοδιαγράμματα έλευσης του ηλεκτροκίνητου σιδηροδρόμου στην Αχαΐα.
 Συγκεκριμένα, "έως το 2017, προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί η νέα σιδηροδρομική γραμμή μέχρι την Αγυιά της Πάτρας". Αυτό ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, στη συνάντηση που είχε στην Αθήνα, με το δήμαρχο Πατρέων Γιάννη Δημαρά
Στη συνάντηση, έγινε αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της πορείας του έργου της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα. Υπήρξε απόλυτη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επέκτασης της γραμμής έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ για το χρονοδιάγραμμα ο κ. Σπηλιόπουλος ενημέρωσε τον κ. Δημαρά ότι έως το 2015 η γραμμή θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Διακοπτό, το 2016 προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Αίγιο και έως το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Αγυιά.
Με δεδομένο ότι το κόστος της υπογειοποίησης της Πάτρας παλαιότερα είχε θεωρηθεί τεράστιο και "απαγορευτικό" για τα σημερινά οικονομικά δεδομένα, συμφωνήθηκε επίσης ότι "θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός, ώστε στα πλαίσια της προετοιμασίας της νέας προγραμματικής περιόδου, να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες πιστώσεις, προκειμένου να εφαρμοστεί η υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Αγυιά έως το νέο λιμάνι της Πάτρας".
Σημ (Φ): Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο χρόνος επαναδημοπράτησης των εγκαταλελειμμένων έργων τής "Μηχανικής" (Κιάτο-Ροδοδάφνη), θα κρίνει αν η εργολαβία "σκούπα" θα ξεκινήσει μέχρι τα τέλη τού 2013, ώστε να είναι εφικτή η ολοκλήρωση τής γραμμής έως το Διακοπτό, μέσα στην επόμενη διετία...