Τα τρία "ΠΡΕΠΕΙ" που εκκρεμούν... |
Σύμφωνα με ρεπορτάζ τού ypodomes.com, ολοκληρώθηκε το στρώσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο και σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ πλέον έχει "κουμπώσει" με τις γραμμές που τερματίζουν στον σταθμό τού Αιγίου.
Είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα στην λειτουργία του τμήματος -65 περίπου χιλιόμετρα- μετά από 10 σχεδόν χρόνια παύσης {15 Αυγούστου 2009}.Οι εκκρεμότητες που απομένουν δεν είναι πολλές είναι όμως σημαντικές.
Θα πρέπει σε όλες τις σήραγγες του τμήματος (συνολικά έξι), να ληφθεί το πιστοποιητικό ασφαλείας με τεστ που θα συμμετέχουν η πυροσβεστική, η αστυνομία κλπ, όπως αντίστοιχα έγινε πρόσφατα και στις σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος.
Θα πρέπει επίσης να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες στους νέους σταθμούς (απομένει ένας που δεν έχει ολοκληρωθεί).
Θα πρέπει επίσης να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες στους νέους σταθμούς (απομένει ένας που δεν έχει ολοκληρωθεί).
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, κάποια πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν ήδη γίνει ενώ απομένει το επόμενο διάστημα να εντατικοποιηθούν για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η λειτουργικότητα τους.
Στη συνέχεια θα πρέπει ο ΟΣΕ να παραλάβει το έργο από την ΕΡΓΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αρχίσει τη δρομολόγηση τρένων που πλέον δεν θα φτάνουν μέχρι το Κιάτο αλλά μέχρι το Αίγιο που θα γίνει ο νέος τερματικός σταθμός του σιδηρόδρομου.
Στη συνέχεια θα πρέπει ο ΟΣΕ να παραλάβει το έργο από την ΕΡΓΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αρχίσει τη δρομολόγηση τρένων που πλέον δεν θα φτάνουν μέχρι το Κιάτο αλλά μέχρι το Αίγιο που θα γίνει ο νέος τερματικός σταθμός του σιδηρόδρομου.
Κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι (αν δεν υπάρξει κάποια επιπρόσθετη καθυστέρηση).