20.1.20

Αισιόδοξη ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ για το "ταλαιπωρημένο" Κιάτο - Αίγιο...

Παραδόθηκε το σύνολο της Επιδομής (Σκυρογραμμή) μήκους 140 χλμ (διπλής γραμμής, των 70 χλμ κάθε μία), αναφέρει μεταξύ άλλων η ΕΡΓΟΣΕ, στην από 17-1-2020 ανακοίνωσή της.
Παράλληλα, ρεπορτάζ αθηναϊκών Μ.Ε. καταγράφει ότι: Συζήτηση πραγματοποιήθηκε την 16η Ιανουαρίου 2020 στις Βρυξέλλες, με θέμα την επιστροφή κονδυλίων για τα σιδηροδρομικά έργα, στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και τέθηκε διορία για πλήρη ολοκλήρωση των έργων υποδομής-επιδομής έως τον Απρίλιο του 2020 {!}.
Σε εξέλιξη ευρίσκεται και η διαδικασία παράδοσης στον ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ των τριών Σιδηροδρομικών Σταθμών Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και των έξι Στάσεων, Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Όμως αν και η ανακοίνωση καταλήγει ότι προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης είναι ο Απρίλιος 2020, δεν γίνεται λόγος αν έληξε ή πότε λήγει η πεντάμηνη επέκταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης των εργασιών που έχει δοθεί στον κατασκευαστή, ούτε αν είναι έτοιμο σύστημα ασφαλείας ETCS  (ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχίας),  ούτε πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την εκτέλεση δοκιμών με Συρμούς που διαθέτουν σύστημα ασφαλείας ETCS.
Ούτε. φυσικά, διευκρινίζεται, γιατί δεν έχει κατασκευασθεί ακόμη ο σταθμός (στάση) της Ροδοδάφνης και τερματικός σταθμός του έργου θα είναι ο Σταθμός τού Αιγίου....
Πέρα από όλα αυτά, η ηλεκτροκίνηση του τμήματος αυτού ούτε καν έχει μπει σε διαδικασία εκκίνησης της εργολαβίας...
Το ρεπορτάζ αθηναϊκών Μ.Ε. καταγράφει ότι: Συζήτηση πραγματοποιήθηκε την 16η Ιανουαρίου 2020 στις Βρυξέλλες, με θέμα την επιστροφή κονδυλίων για τα σιδηροδρομικά έργα, στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη.
Η έκβαση της συνάντησης υπήρξε θετική, καθώς δεν αποφασίστηκε επιστροφή της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, ωστόσο τέθηκε διορία για πλήρη ολοκλήρωση των έργων υποδομής-επιδομής έως τον Απρίλιο του 2020  
{Φυσικά η μη ολοκλήρωση (παράδοση) όλων σχεδόν των υπόγειων διαβάσεων στην Αιγείρα, δεν σχετίζεται με τη λειτουργικότητα της επιδομής}