22.1.16

Προς ολοκλήρωση μιά ακόμα κάτω διάβαση στην Αιγείρα

Με το μερικό κλείσιμο της οδού Αναπαύσεως, η κατασκευάστρια των ΕΡΓωνΟΣΕ προχωρά στην ολοκλήρωση της πρώτης (δυτικά τού Κριού) υπόγειας οδικής διάβασης Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε προσωρινή παράκαμψη, πλησίον του Κριού, προκειμένου να συνεχίσει απρόσκοπτα η πρόσβαση στα δύο Ελαιοτριβεία και στον οικισμό πέριξ του κοιμητηρίου τής Αιγείρας. 
Γνωστό είναι ότι η πρόσβαση προς την περιοχή "Αμμώνια", γίνεται πλέον από τον Άι Γιάννη και τη νέα γέφυρα που κατασκεύασε η Ολυμπία Οδός.
Όταν ολοκληρωθεί η διάβαση αυτή και αφού διαπλατυνθεί η οδός Εφημέρου Αμπέλου στην είσοδο από την νεοκατασκευασθείσα υπόγεια διάβαση Θολοποτάμου, θα ξεκινήσει το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στο κέντρο της Αιγείρας, η κατασκευή δηλ. της κεντρικής υπόγειας διάβασης στην οδό Υπηρεσίης που θα συνδέει την Παλαιά Εθνική Οδό με τη 18η Επαρχιακή Οδό.
Τελευταίο από τα μεγάλα τεχνικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ στην Αιγείρα θα είναι η ολοκλήρωση εκβάθυνσης της υπόγειας διάβασης στην οδό Αρχαίου Θεάτρου που θα συνδέει την Παλαιά Εθνική Οδό με τη 17η Επαρχιακή Οδό.
Βέβαια, αρκετοί είναι αυτοί που ανησυχούν μήπως καθυστερήσει η έλευση του νέου τρένου, λόγω της αρχαιολογικής έρευνας που συνεχίζεται επί μήνες στα όρια της γραμμής στο κέντρο τής Αιγείρας.
Η καθυστέρηση, πάντως, ολοκλήρωσης την ΕΡΓων ΟΣΕ, Κιάτου Ροδοδάφνης, που ο ορίζοντας τετραετίας (και βάλε) πλέον είναι ορατός, σε καμία περίπτωση δεν θα οφείλεται στην αρχαιολογική σκαπάνη...
Εκτός, αν είμαστε τόσο "τυχεροί" και αποκαλυφθεί η παρακάτω περιγραφή τού Παυσανία "Όχι πολύ πιο πέρα από τον Κράθι υπάρχει μνημείο επιτάφιο, δεξιά του δρόμου, με γραπτή παράσταση ενός άντρα, ο οποίος στέκεται πλάι σε άλογο∙ τα χρώματα είναι αμυδρά. Από τον τάφο αυτόν απέχει τριάντα περίπου στάδια (4 χιλμ περίπου) ο λεγόμενος γαίος∙ ο γαίος είναι ιερό της Γης, της λεγόμενης ευρυστέρνου, της όποιας υπάρχει ξόανο από τα πιο αρχαία."