4.11.16

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους άνδρες τής Κινητής Αστυνομικής Μονάδας Αχαΐας

Ανεβαίνοντας με το ηλεκτρικό σκουτεράκι μου, εκεί στην μεγάλη ανηφόρα προς το Λαμπινό, θέλησα να δοκιμάσω τις αντοχές του και το "γκάζωσα" υπέρ του δέοντος...
Το τείχος προστασίας όμως που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής, λειτούργησε και έκοψε την παροχή ρεύματος, αφήνοντάς με "κρεμασμένο" στη μέση τού δρόμου...
Θορυβημένος, από το αναπάντεχο αυτό γεγονός, άρχισα να τηλεφωνώ για βοήθεια...
Είχα ξεχάσει όμως ότι η κινητή αστυνομική μονάδα ευρίσκετο στα ορεινά τής εδαφικής Ενότητας Αιγείρας..
Δεν πέρασαν ούτε πέντε λεπτά αναμονής και ως εκ θαύματος σταματά μπροστά μου το αστυνομικό όχημα.
Άμεσα οι άνδρες προσέτρεξαν σε βοήθεια. Μετέφεραν το σκούτερ με εμένα στην άκρη τού δρόμου και αποχώρησαν μόνο όταν κατάλαβαν ότι ήμουν ασφαλής.
Μετά από πίεση δέχτηκαν να τούς φωτογραφίσω, αφού του έπεισα ότι με αυτό τον τρόπο θέλω να εκφράσω τις  ευχαριστίες μου, τόσο για το συγκεκριμένο περιστατικό, όσο και για το αίσθημα ασφάλειας που προσδίδουν οι συχνές περιπολίες στα ημιέρημα ορεινά μας...
Κώστας Ρόζος
Υ.Γ.  Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλων σας. Δεν ήταν κάτι το σήμαντικό. Απλά έπεσε η ασφάλεια του ρεύματος και έπρεπε να σηκώσουμε το κάθισμα, πράγμα που δεν γινόταν στην ανηφόρα.
Βλέπετε, οι προδιαγραφές των μηχανημάτων αυτών είναι ευρωπαϊκές και δεν συνάδουν με τα ελληνικά στάνταρς των προ πολεμικών δρομίσκων