ΝΕΟ

  • ΕΡΓΟΣΕ
  • Ολύμπια Οδός
  • Διάβρωση ακτών
  • Σχέδιο πόλεως
  • Αποχετευτικό Αιγιαλείας
  • Αρχαίο θέατρο Αιγείρας 1
  • Αρχαίο θέατρο Αιγείρας 2
  • Άρθρογραφία
  • Βιολογικός Ακράτας
  • Δασικοί χάρτες
  • ΣΧΟΑΠ Αιγείρας...
  • Θολοπόταμος...
  • 17η Επαρχιακή οδός
  • Γυμνάσιο Αιγείρας
  • Δημοτικό Σχ. Αιγείρας
  • Κορινθιακός
  • Δημοτικές εκλογές 2014
  • The best playlist with 390+ live cams... ΖΩΝΤΑΝΑ

    22 Σεπ 2018

    Και πάλι... στην τελική ευθεία, η δημοπράτηση ηλεκτροκίνησης έως Αίγιο !

    Mήκος τμήματος: 71 χλμ
    Kόστος έργου: 920  εκ. ευρώ
    Έναρξη κατασκευής: 2006 -Ολοκλήρωση έργου: 2019
    Tαχύτητα μελέτης: 200 χλμ/ώρα για Κιάτο - Λυκοποριά 
    και 150 χλμ/ώρα για Λυκοποριά - Ροδοδάφνη...
    ---------------,-,-,-,-,
    Προχωρά ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η ΤΕΡΝΑ οριστικοποιόντας την αναδοχή του έργου στην ΑΚΤΩΡ. 
    Τώρα, η επόμενη κίνηση είναι να πάει η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, να παρουσιαστεί στη Βουλή και να υπογραφεί, πιθανότατα προς το τέλος του έτους...
    Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι 30 μήνες (χωρίς δικαίωμα παράτασης) πράγμα που σημαίνει πως αν το έργο υπογραφεί και ξεκινήσει μέσα στο 2018 θα προλάβει να ολοκληρωθεί το 2021. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.
    Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός είχε μία διπλή ανατροπή καθώς η ΑΚΤΩΡ είχε αναδειχθεί προσωρινή μειοδότρια, στη συνέχεια ακολούθησε ανατροπή λόγω κάποιου εγγράφου ανακηρύσσοντας την ΤΕΡΝΑ ανάδοχο. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση της ΑΚΤΩΡ η οποία προσέβαλε την απόφαση και τελικά με νέα απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ ξαναπήρε το έργο.Ο διαγωνισμός αφορά το μεγάλο έργο ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο) έργο που ολοκληρώνει την αναβάθμιση της νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μήκους 71χλμ. 
     Η μειοδότρια ΑΚΤΩΡ είχε δώσει έκπτωση 53,83%. Με την ολοκλήρωση των έργων θα κινούνται τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα. Το κόστος του έργου είναι 83,08 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ  (ποσό χωρίς ΦΠΑ 67 εκατ. ευρώ). 
    Τότε το τρένο θα έχει φτάσει περίπου 35 χλμ μακριά από την Πάτρα. Να σημειώσουμε πως αναμένεται ακόμα μία εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος από τη Ροδοδάφνη μέχρι τον Ψαθόπυργο που όπως έχει εξαγγελθεί θα δημοπρατηθεί το τρίτο τρίμηνο του 2018. Μία τρίτη εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση και σταθμούς στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο αναμένεται το 2019.
    Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 1 του Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014-2020. Το έργο ανήκει διοικητικά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας. H ΕΡΓΟΣΕ έχει δεσμεύσει ανά χρονιά τα ποσά ως εξής: 2018: 6.200.000, 2019:31.000.000, 2020:38.440.000, 2021:7.440.000 ευρώ.
    ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
    Το παρόν Έργο αφορά στην ηλεκτροκίνηση του τμήματος «Κιάτο - Ροδοδάφνη», της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του σιδηροδρομικού δικτύου «Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Πάτρα (ΠΑΘΕΠ)».
    Αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα «Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα», που αποσκοπεί στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών με σιδηρόδρομο, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα, στην υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου αλλά και της Εθνικής Οικονομίας γενικότερα. Συνδέεται με την σιδηροδρομική γραμμή «Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Σύνορα» και μέσω αυτής με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
    Μελλοντικά, η γραμμή θα ηλεκτροκινηθεί και στο τμήμα από Ροδοδάφνη έως Πάτρα.
    Το φυσικό αντικείμενο του δημοπρατουμένου έργου αφορά στην:
    1) Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
    2) Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους και
    3) Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
    4) Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών - Passenger Information System (PIS).,
    5) Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας - Public Address, Emergency Communication and Intercom System (PAΕCΙS).
    6) Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη.
    Στο αντικείμενο του έργου συμπεριλαμβάνεται το σύνολο των εργασιών, ήτοι:
    Μελέτες, προμήθεια, εγκατάσταση, δοκιμές, θέση σε λειτουργία συστήματος και πιστοποίηση για την συμμόρφωση με τις απαιτήσεις διαλειτουργικότητας.

    Ανατολική Αιγείρα... Drone !