Με απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε το δεύτερο πρακτικό του διαγωνισμού και κατακύρωσε το έργο στην κοινοπραξία των δύο εταιρειών. Όπως έχει γίνει γνωστό το έργο θα κατασκευαστεί με προσφορά 18,34%. Οι άλλες δυο προσφορές ήταν από ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Τα επόμενα βήματα για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός είναι να ετοιμαστεί και σταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να εγκριθεί. Μόλις ληφθεί το πράσινο φως η εργολαβία θα παρουσιαστεί στη Βουλή των Ελλήνων και στη συνέχεια θα πέσουν οι υπογραφές. Το κόστος του έργου είναι ποσού με ΦΠΑ 83,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 67,72 εκατ. ευρώ). Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Αναθέτουσα αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Τα επόμενα βήματα για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός είναι να ετοιμαστεί και σταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να εγκριθεί. Μόλις ληφθεί το πράσινο φως η εργολαβία θα παρουσιαστεί στη Βουλή των Ελλήνων και στη συνέχεια θα πέσουν οι υπογραφές. Το κόστος του έργου είναι ποσού με ΦΠΑ 83,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 67,72 εκατ. ευρώ). Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Αναθέτουσα αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Το έργο έχει τίτλο “Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη”. Τα ποσά που δεσμεύτηκαν ανά έτος είναι 8,5 εκατ. ευρώ για το 2022, από 30 εκατ. για το 2023 και το 2024 και 15,47 εκατ. ευρώ για το 2025.
Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων είναι 30 μήνες. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών. Τα έργα έχουν μήκος 70,6 χιλιόμετρα.
Παράλληλα περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.
Το αντικείμενο του έργου αφορά:
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας. · Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
· Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
· Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
· Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).
· Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
· Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.
· Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
· Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.
Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων είναι 30 μήνες. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών. Τα έργα έχουν μήκος 70,6 χιλιόμετρα.
Παράλληλα περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.
Το αντικείμενο του έργου αφορά:
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας. · Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
· Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
· Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
· Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).
· Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
· Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.
· Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
· Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.
Η ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ εκτός από το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο, έχει μειοδοτήσει και στο έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Αίγιο-Ρίο. Με αυτή τη διπλή επιτυχία η κοινοπραξία αυτή πρόκειται να αναλάβει την πλήρη Silk πόσο κοστίζει αποπεράτωση των σιδηροδρομικών έργων από το Κιάτο μέχρι το Ρίο.