23.12.16

Κιάτο - Ροδοδάφνη: Γιατί ΔΕΝ μπορεί να είναι «έτοιμο και λειτουργικό» το ερχόμενο καλοκαίρι

ΕΡΓαΟΣΕ σε εξέλιξη, 
(Δυτική Κορινθία 
Ανατολική Αιγιαλεία)
ΕΡΓΟΣΕ: Ολοκλήρωση ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2017… Νέα δημοπράτηση από Ψαθόπυργο έως Μποζαϊτικα…
Δυστυχώς όμως κανείς δεν το πρόσεξε και παραμένει ως σήμερα (σε δεκάδες ιστοσελίδες) η «χαρμόσυνη» αλλά «ουτοπική» είδηση ότι «Το καλοκαίρι η νέα σιδηροδρομική γραμμή "σφυρίζει" στην Πελοπόννησο» !
------------------------ 
Λίγο μετά τη σύσκεψη τής  ΕΡΓΟΣΕ που πραγματοποιήθηκε στις 20-12-16 υπό τον αρμόδιο Υπουργό, με έκπληξη διαβάσαμε την είδηση (που αναπαράχθηκε πανελλαδικά με το γνωστό «copy paste»), ότι ο κ. Σπίρτζης δήλωσε για τη πορεία του έργου - σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη πως από το καλοκαίρι το τμήμα αυτό θα είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό !
Σε καμία περίπτωση, όμως, θα μπορούσε να είναι ακριβής αυτή η δήλωση και μάλλον ο Υπουργός  εννοούσε το μεθεπόμενο (τουλάχιστον) καλοκαίρι,  διαφορετικά όλοι εμείς οι «παροικούντες» στη βόρεια Πελοπόννησο, ή είμαστε τυφλοί ή ζούμε σε «άλλο πλανήτη», αφού είναι κοινό «μυστικό»  "ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΤΡΈΝΟ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΠΟΛΛΗ".
Πώς δηλ. να ολοκληρωθούν δεκάδες ημιτελή τεχνικά έργα υποδομής μέσα σε ένα εξάμηνο, παρά τον τιτάνιο αγώνα που νυχθημερόν δίνει η κατασκευάστρια «ΜΕΤΚΑ» για να κλείσει όλες τις εκκρεμότητες τής διαλυθείσας εργολαβίας τού 2012, ώστε να ξεκινήσει και η κατασκευή τής επιδομής (σιδηροτροχιές)…
Φυσικά, η γραπτή ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ που ακολούθησε, αποκαθιστούσε πλήρως τις όποιες λεκτικές ασάφειες που μπορεί να προέκυψαν «εν τη ρύμη του λόγου» του Υπουργού Υποδομών…
Δυστυχώς όμως κανείς δεν το πρόσεξε και παραμένει ως σήμερα (σε δεκάδες ιστοσελίδες) η «χαρμόσυνη» αλλά «ουτοπική» είδηση ότι «Το καλοκαίρι η νέα σιδηροδρομική γραμμή "σφυρίζει" στην Πελοπόννησο»
------------------------------------
Η ακριβής ανακοίνωση τής ΕΡΓΟΣΕ αναφέρει: «ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Κατασκευή νέας διπλής σηματοδοτούμενης γραμμής Κιάτο – Διακοπτό – Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ. Ολοκλήρωση : Δεκέμβριος 2017» Πουθενά όμως δεν αναφέρει πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια μέχρι Ροδοδάφνη…
Ένα ακόμα γεγονός που από κανέναν δεν παρατηρήθηκε είναι ότι η -μετά τυμπανοκρουσιών- προ τριετίας δημοπράτηση Ψαθόπυργου – Ρίου, δεν υφίσταται πλέον αφού  ευρίσκεται σε νέα ΦΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ, ενταγμένο πλέον στην «Κατασκευή έργων υποδομής στο τμήμα Ψαθόπυργος (από χλμ. 113) - Πάτρα (περιοχή Μποζαΐτικα) (έως χλμ. 123,5) (Ουσιαστικά είναι η ακυρωθείσα δημοπρασία με άλλο όνομα!) Νέες καθυστερήσεις δηλ στο να «ξεκολλήσει» το έργο και πέρα από την Αιγιαλεία !
 ----------------------------------
Όλα για το πολύπαθο σιδηροδρομικό δίκτυο Βόρειας Πελοποννήσου μόνο ΕΔΩ 
Αθήνα - Πάτρα, με τρένο: 25 χρόνια, για «στρώσιμο» σιδηροτροχιών…http://froyros.blogspot.gr/2015/03/25.html